miercuri, 5 decembrie 2012

Servetele demachiante exfoliante 3-IN-1 NIVEA

   Hello fetele cochetele :)...

Azi dimineata inainte de servici, am trecut pe la chioscul cu ziare si mi-am cumparat revista Cosmopolitan. E full de informatii utile: sfaturi, trucuri, teste... numai buna pentru o pauza de cafea ;)

In caz ca nu stiati, revista Cosmopolitan mereu ne rezerva cate o surpriza (mostre, produse cosmetice,  fluturasi cu produse cosmetice etc etc) asa caaaaaa... intre timp ce o rasfoiam, ce-am gasit??? O mostra a servetelelor demachiante exfoliante 3-IN-1 de la Nivea :) Avand in vedere faptul ca tenul meu este extra-hiper-mega gras, acesta necesita curatare non-stop.Am incercat niste creme matifiante, ceva servetele absorbante a sebumului dar niciuna nu m-au ajutat asa ca servetelele 3-IN-1 de la Nivea. Dupa ce m-am curata cu ele, nu am mai avut treaba cu sebumul cateva ore (nu stiu precis cat, nu am cronometrat:D) plus ca tenul imi era catifelat si placut parfumat:)...

Am ramas chiar foarte incantata de ele, si va garantez ca zilele urmatoare ma cadorisesc cu niste pachetele:)
  NIVEA VISAGE ŞERVEŢELE DEMACHIANTE EXFOLIANTE 3-ÎN-1

    curăţă & îndepărtează machiajul
    exfoliază & matifiază tenul
    luptă cu impurităţile

*CU EXTRACT ACTIV DE MAGNOLIE

CUM ACŢIONEAZĂ?

NIVEA VISAGE ŞERVEŢELE DEMACHIANTE EXFOLIANTE 3-ÎN-1

  •     partea fină curăţă în profunzime şi îndepărtează machiajul
  •     partea abrazivă exfoliază & matifiază tenul
  •     formula cu extract activ de Magnolie luptă cu impurităţile - fără a irita tenul

REZULTAT: Un ten frumos, vizibil curăţat şi matifiat.

Ce noroc cu mostrele....si cand ma gandesc ca altadata le aruncam fara sa le desfac macar, daramite sa le mai si incerc:))  Sper ca v-am fost de folos cu post-ul acesta (in special fetelor cu exces de sebum ca mine).

Pusici si: O seara "curata, exfoliata, hidratata si parfumata" mai departe:) :P

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall