marți, 18 decembrie 2012

Wishlist 1... (:


Hello-bello (:
Am tot vazut prin randul bloggeritelor fel si fel de wishlist-uri (liste cu ceea ce ar dori fiecare sa-si achizitioneze, dar inca nu a apucat din diferite motive). Dupa ce fiecare bloggerita si-a achizitionat ce aparea in wishlist, urma un altul, si tot asa mai departe:)
Noooah (cum spun ardelenii:P).... am zis: Hai sa va prezint si eu cateva produse care imi trag cu ochiul de multa vreme incoace, si sper sa ajung sa le "tin in brate" cat mai curand:P.
Sa incepem, asadar:P!
P.S: Majoritatea produselor pe care v-i le insir mai jos, sunt produse pe care le-am vazut la alte fete pe paginile de makeup. Am citit pareri despre ele, am vazut swatch-uri cu acestea, si...ce sa mai,  m-au cucerit! <3
So, urmeaza My First Wishlist! Tineti-va bine:))))



  • Primer URBAN DECAY


  
  • Paleta Fraulein- 66 nuante rujuri 

  • Spray fixator pentru machiaj ELF


  •  Creion NYX <3 (nuanta Milk)
Nu am prea mari pretentii, recunoaste-ti:P Astea sunt "primele" pe care vreau sa le achizitionez cat mai repede, dar daca imi pun mintea la contributie cu siguranta mai insir cateva produse:))
V-am pupat! :*








Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall