joi, 28 februarie 2013

NYX and Sleek Pout Paint

Pffffff fetelor,
    Nu stiu ce am patit (probabil baia relaxanta din cada face asta cu mine) dar imi cuuuurg ideile de postari ca de la robinet:)). Mi-a venit brusc muza si nici nu stiam ce sa aleg sa postez din multimea de idei care fac harababura la mine in creier.:P
M-am decis asupra temei NYX and Sleek Pout Paint:). 
    Va scriam azidimineata in postul punct-ochit-punct-lovit (ce mai titlu :)), acum imi dau seama) ca mi-am comandat de pe MyaShop baza de machiaj NYX + inca ceva (ce nu am dorit sa dezvalui pana nu imi soseste coletul) dar din titlu v-ati putut da seama ce e acel "ceva". :) Ehh, coletul il asteptam pe maine, dar cand sa vin acasa, verificandu-mi posta asa cum o fac in fiecare zi de altfel, gasesc avizul de la posta :D.



Comanda mi-a sosit mai repede, asa ca am zis sa ma pun pe treaba sa va arat cu ce m-am rasfatat again.:)


Dupa cum puteti vedea in fotografie nu am avut nu stiu eu ce comanda dar pentru mine a fost suficient! 

BAZA DE MACHIAJ NYX nuanta MILK


Vai de cand mi-am dorit-o... Are o textura atat de cremoasa si pigmentata incat daca nu as fi atat de obosita si cu cearcane la ochi m-as pune sa realizez la foc automat un machiaj cu aceasta, atat de curioasa sunt de efectul ei care il reda machiajului <3
Am cumparat-o la reducere cu 27,00 ron in loc de 32,00.

LUCIU DE BUZE SLEEK POUT PAINT nuanta LAVA


La cat de variata e paleta de culori in ceea ce priveste acest luciu de buze... sunt mandra ca am reusit sa ma decid asupra unei singure nuante altfel falimentul ma manca :))
E de-ajuns sa aplici pe buze un singur strop, atat de bine se intinde;  nuanta este ceva extraordinaaaaar de pigmentata! Este exact aceeasi ca in imaginea de pe siteul MyaShop. Imi doream de foarte mult timp o nuanta ca aceasta, dar niciodata nu am nimerit-o. Sunt foarte incantata de ea. As fi pus o fotografie cu acesta aplicat pe buze, dar la ce buze siluete am mai degraba i-as fi facut reclama proasta sincer:))
Daca ceva ma deranjeaza la fata mea, acestea sunt buzele:D Sunt foarte subtiri:(
So, a costat 25,00 ron (la reducere, in loc de 29,00) :D

Cam atat girls <3

Pe voi va tenteaza careva dintre acestea?

bEsSoS :*






Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall