sâmbătă, 23 martie 2013

Coafuri and Hair Cut


Tataaaaaaaaaaaam...:) Inca un post cu abilitatile pe care le am (sau ma rog, ma straduiesc sa le am) inafara de makeup :).
   Imi place sa realizez coafuri sau "sa ma bag cu foarfeca" in parul fetelor :D. Poate suna socant expresia "sa ma bag cu foarfeca" dar ma intelegeti voi sut sigura:) Sunt nebuna de felul meu si o recunosc asta. Nu ma pot abtine sa nu fac glume sau sa nu scot perle pe gura:D. Iubesc sa fac cocuri, impletituri,bucle, sa tapez sa imi las imaginatia sa zboare efectiv...sa ma joc cu pletele frumoase ale fetelor, si ce imi place si mai mult: cand vad ca rezultatul le incanta:)) avand in vedere ca la capitolul acesta nu sunt nici pe jumatate atat de experta ca int-ale' machiajului :P.
   Azi va prezint cateva dintre coafurile realizate de mine pana acum si un haircut pentru care mi-a stat de manechin o prietena. Ii multumesc pe aceasta cale pentru increderea acordata. :))




















Si aici e haircut-ul :) Avea initial parul lung peste umeri si m-a rugat sa ii fac bob. :)



:* Va multumesc pentru atentie si astept parerile voastre!


Pupici,
AnytaGyo Multifunctionala :))



3 comentarii

  1. Imi plac rezultatele dar dupa cum multe stiu eu ador cel mai multtt coafurile din impletituri:)te pup si iti las un link sa vezi ce am realizat si eu http://yarina26yarina.blogspot.ro/2013/03/hairstyles-made-by-me.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos ti-a iesit bobul :-* imi place :-D

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult fetelor <3 Yarinayarina, am sa iti vizitez si eu blogul <3

    RăspundețiȘtergere

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall