miercuri, 6 martie 2013

Hugo Boss Pallette

Voi stiati ca pe piata gasim nu doar parfumerii ci si farduri Hugo Boss?
    Ei bine, eu habar nu aveam pana ce nu m-a surprins mama cu un cadou de martisor in toata regula:)
Cand am vazut initial ambalajul, ma gandeam ca e un sapun, parfumel (vazandu-i numele), mai apoi citesc ce scrie pe ambalaj: 8 colour eyeshadow. Credeam ca nu vad bine si am desfacut fuga-fuga cutiuta sa vad daca intr-adevar aceasta este o paleta de farduri. Si asta era! O paletuta cu 8 nuante de fard minunate :)



                                 
                                                 Are un ambalaj foarte dragut, ia priviti de ce:


Paletuta vine introdusa in acel saculet de catifea, care la urma lui vine introdus in cutie:)

Cam asa arata carcasa celor 8 nuante Hugo Boss: 


Acestea sunt nuantele de fard:


Imi plac fiindca nu sunt deloc prafoase iar nuantele sunt destul de intense (cu exceptie fardul 6 si 7) care presupun ca sunt aici pentru un look natural:)

Asa arata fardurile swatch-uite FARA PRIMER (eram prea nerabdatoare sa fotografiez si sa postez astfel incat uitasem de baza)


Dupa cum va scriam mai sus: imi plac fiindca nu sunt prafoase! Cand le-am swatch-uit nu am pus mult fard pe deget si nu am aplicat nici o baza inainte si totusi mie m-i se pare ca nuantele sunt suficient de intense:)
Sper sa realizez si un machiaj cu aceasta cat de curand!

Ce mi-a mai placut enorm de mult la ambalaj:


Oglinda se poate scoate din carcasa! <3
In momentul in care o intoarcem, pe spate apare initiala "B" de la Boss. M-i se pare a fi un ambalaj mai mult decat modern si foarte bine gandit:) Ori de cate ori am nevoie doar de oglinda, o scot fara a ma chinui sa tin in maini intreaga paleta:)




Ce parere aveti despre aceasta?
V-am pupat! 

BeSsOs :*


P.S: Multumesc mami! :)













4 comentarii

  1. Nici eu nu stiam ca au farduri, da sunt frumoase si ingenioasa faza cu oglinda :) sa te bucuri de martisor

    o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Draguta paleta, insa probabil a costat o caruta de parale :D Abia astept sa te vad machiata cu ea zgubi :* Ps: Pupam mama pentru cadoul lui Any :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce scumpe sunteti fetelor!! Pacat ca aici nu va pot da un like comentariilor dragute pe care m-i le lasati mereu <3

    RăspundețiȘtergere
  4. P.S: Gaby mea, nu stiu cat a costat, dar o mai sacai pe mami sa imi spuna:)) Cica mai au o groaza de nuante inclusiv de la Paco Rabanne (de care DEASEMENEA stiam ca numai la parfumerii dai) :P

    RăspundețiȘtergere

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall