vineri, 27 septembrie 2013

Beauty Water Q10

Am rămas foarte plăcut surprinsă când am aflat că echipa Beautywater  îmi  trimite un colet cu mult prea laudata și cunoscuta apă pentru frumusețe. Astăzi mi-a sosit coletul cu cele 30 de sticluțe  Beauty Water (reprezentând o cură de 30 zile = o sticluță de beauty water/zi).

Îmi doresc să vă prezint și vouă acest produs deoarece nu-i sigur că toate ați auzit despre el.



Conform celor scrise pe site-ul Beautywater: Beauty Water este prima băutură de frumusețe din România care îți asigură necesarul zilnic de coenzima Q10 și ți-l suplimentează pe cel de vitamina E cu 6 mg (50% din doza zilnic recomandată). Beautywater Q10 dispune de inovatoarea formă solubilă a vitaminei Q10 pentru o mult mai bună biodisponibilitate. Acest lucru presupune creșterea nivelului de absorbție și acțiune asupra ridurilor, dar și încetinirea procesului de îmbătrânire, în general. 
Antioxidant eficient, dozat ideal pentru o zi, cu acțiune intens regenerativă, la nivel celular, acesta conține 30 mg coenzima Q10 și 6 mg vitamina E. În anul 2004, cercetătorul japonez Y. Ashida, a constatat că la o cantitate de 60 mg Q10 consumată zilnic (cantitate conținută în două sticle de beautywater Q10) în mai puțin de 14 zile, profunzimea ridurilor și suprafața acestora se poate reduce vizibil cu mai mult de 30%.  Beautywater Q10 a înțeles că mai important decât consumul de suplimente nutritive, este asigurarea asimilării locale a vitaminelor într-o măsură cât mai mare și într-un timp cât mai scurt. Toate aceste lucruri fac parte din grija pe care o acordăm frumuseții și sănătății noastre și dacă dorim să avem rezultate, aceste aspecte nu pot fi neglijate. De aceea, prin realizarea unei băuturi- sursa de frumusețe și  sănătate, beautywater Q10 a dorit să ofere soluția completă în fiecare zi, pentru  te asigura că toți nutrienții promiși vor ajunge unde trebuie, când trebuie și cât trebuie.
 Coenzima CoQ10: este o substanță cu un rol asemănător vitaminelor, prezentă în toate celulele organismului, în special a celor cu activitate foarte intensa: inimă, ficat, creier. Este indispensabilă, datorită rolului major deținut în producerea de energie necesară desfășurării normale a proceselor biochimice ale celulelor organismului (este implicată în toate procesele producătoare de energie și în stocarea energiei în celule).  De asemenea, are un rol important de antioxidant, prin inactivarea radicalilor liberi responsabili de distrugeri celulare.

Dacă v-am făcut curioase, și v-ați dori și voi să acordați mai multă atenție frumuseții și sănătății voastre, puteți comanda Beautywater Q10 la cutie de 8 sticluțe= 11,49 ron/sticlă (cură de 8 zile)
                                                    la cutie de 30 sticluțe= 10,99ron/sticlă (cură de 30 de zile)
Mie personal îmi place foarte mult gustul beautywater. Prima sticluță am împărțit-o cu prietenele pentru demonstrație și le-a plăcut și lor foarte mult. Abia aștept să țin cura să văd ce treabă face fântâna de frumusețe din sticluțe. :) Ce-i drept, eu nu am încă riduri dar o regenerare și protecție suplimentară nu strică nimănui, nu-i așa? :D

 Cheers gagici! :*








Un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall