marți, 17 septembrie 2013

Biola Cosmetica- testare produse

De câteva săptămâni, BIOLA s-a extins și pe meleagurile României. Yeeeeeeey :D. În cazul în care nu cunoașteți această firmă și produsele ei, vă invit să le faceți o vizită repejor, pentru a vedea ce produse dețin pentru îngrijirea adulților, adolescenților și copiilor!
Am fost încântată să aflu ca site-ul BIOLA îmi oferă spre testare 4 produse la alegere, pentru ca mai apoi să îmi exprim părerea sinceră, vouă! :)
Iată pentru ce am optat (le-am ales tocmai fiindcă de așa ceva chiar aveam nevoie):



De la stânga la dreapta:

  • gel de duș/șampon anti-mătreață și anti-căderea părului (prietenul meu are probleme cu mătreața iar eu mă lupt de ceva vreme cu părul care cade de nu se mai oprește- abia aștept să văd dacă își face efectul)
  • Cremă ROZA pentru capilare dilatate (în perioada în care lucram ca ospătară, pe picioare mi-au apărut venișoarele acelea provocate de statul prea mult în picioare. Arată foarte urât și abia aștept să mă scap de ele...Oare o să mă scap? :D Vom vedea! :) )
  • Deodorant cu Salvie- se spune despre acest deodorant că ar avea niște proprietăți de detoxifiere care ajută pielea să respire mai ușor . Utilizarea acestuia rezultă o cantitate mult mai mică de transpirație. :)
  • Balsam pentru îngrijirea sânilor: nu! nu am alăptat, și nu îmi atârnă sânii peste buric :))))! Îmi doresc doar să am grijă de ei fiindcă până acum nu am facut-o și de ce nu, să le câștig înapoi fermitatea :)

:) Acestea ar fi produsele, pe care chiar îmi doresc să le folosesc regulat pentru a-mi forma o părere pe care să o împărtășesc cu voi!

Faceți-le și voi o vizită, și alegeți niște produse BIO :*
Fiți la curent cu noutățile pe FB: https://www.facebook.com/biolacosmetica?fref=ts

Comandați de aici: http://biola-cosmetica.ro/


Pupici cu lipici :*

Un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall