marți, 17 septembrie 2013

Nivea Dry Comfort

Hello fetele cochetele!
Când alegem un deodorant, avem cel puțin următoarele așteptări:

  • să nu păteze hainele
  • să miroase bine
  • să nu fie lipicios
  • să reziste măcar 48 de ore
  • pielea să rămână uscată

Cu siguranță există și mai multe cerințe, dar cele de bază sunt acelea enumerate.
Eiii, eu până acum eram îndrăgostita de cel de la Lady Speed Stick gel... dintre toate cele testate mi se părea cel mai normal, dar pete pe tricourile albe tot lăsa. :(
Recent, mama mi-a cumpărat unul de la Nivea:



M-am îndăgostit de el! Face treabă bună și îndeplinește (la cum am testat până acum) toate acele cerințe  enumerate.


Voi ce deodorant folosiți?

:* Pupici cu lipici


Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall