sâmbătă, 25 ianuarie 2014

REVIEW- Rujuri Extra Lasting vs. Rujuri Ultra Colour Rich

Hello Zuzulicile mele!
De câteva zile bune tot stau pe gânduri ce postare să vă pregătesc aici, pe blog, dar până azi, fără prea mare succes. Adevărul este că nici timpul nu mi-a prea permis să scriu articole, dar azi, între timp ce îmi savurez cafeaua am zis să mă fac totuși utilă.
V-am pregătit un review pentru două modele de rujuri de la Avon. Mai exact: Extra Lasting și Ultra Colour Rich, pe care le-am menționat și în articolul cu Lipstick Collection.
Acest articol nu va fi un simplu review, ci și un fel de "confruntare" a celor două modele de rujuri, fiindcă după cum veți putea citi mai jos, ambele au câte un lucru pe care celălalt nu îl are...




AMBALAJ Extra Lasting by AVON:




 Mi se pare a fi un ambalaj relativ simplu ca aspect, dar faptul că este inscripționat numele acestora pe ele, mi se pare totuși că le face mai drăguțe. Ambalajul din plastic cu acea bandă metalică inscripționată Avon. Fiind realizat dintr-un plastic puțin mai moale, capacul rujului presat puțin între degete tinde să se îndoaie, dar nu foarte tare! Nu mi se pare a fi un ambalaj foarte rezistent dar nici prost realizat.

AMBALAJ  Ultra Colour Rich :



Spre deosebire de ambalajul Extra Lasting, aspectul acestuia mi se pare foarte elegant, finuț, drăguț, având așa o tentă de ruj scump :P. Începând de la formatul puțin bombat al ambalajului până la nuanța de roșu și negru în degrade, îmi place totul la el. Exact ca și Extra Lasting, și acesta are acea bandă metalică inscripționată Avon. Ambalajul este totuși mult mai rezistent  decât cel al rujurilor Extra Lasting. Am încercat să presez capacul între două degete, dar nu se îndoaie deloc.


NUANȚE Extra Lasting :



Am următoarele nuanțe *de la stânga la dreapta:
Pretty in Pink
Pink Peach
Enduring Wine


NUANȚE Ultra Colour Rich : 



Am următoarele nuanțe:
Fuchsia fame
Imperial pink
Noble nude

Îmi plac foarte mult nuanțele ambelor rujuri, denumirea nuațelor, mirosul subtil pe care îl au, dar când vine vorba de textură, rezistență, pigmentare... am câte ceva de obiectat.

Extra Lasting SWATCH


Ultra Colour Rich SWATCH



Rujurile Extra Lasting mi se par mai catifelate, hidratante pe buze.
Rujurile Ultra Colour Rich au niște irizații argintii pe care le simți pe buze nemaiavând acea senzație de buze moi.
Rujurile Extra Lasting sunt mai puțin pigmentate.Când te dai cu ele pe buze, nu mai sunt la fel de intense ca atunci când le vezi în ambalaj. Pentru un look natural sunt perfecte zic eu, deoarece sunt fete cărora nu le place ca rujul să se vadă la ele pe buze de la o poștă. De rezistat rezistă pe buze ca oricare alt ruj care nu este waterproof și care nu costă o avere :). Rezistă bine, dar dacă mănânci sau bei clar își pierde din intensitate. 
Rujurile Ultra Colour Rich sunt mai pigmentate DAR NU FOARTE față de cele sus amintite. De rezistat rezistă la fel ca cele Extra Lasting. Câteva ore (nu știu cu exactitate) la cum am observat eu. Ideea este că nici unul nu este waterproof, așa că nu rezistă dacă mâncăm sau bem cu acestea pe buze.



Per total, îmi plac ambele, dar de recumpărat aș recumpăra  nuanțe de la Ultra Colour Rich. Asta fiindcă sunt mai pigmentate. Mă repet, pentru look-urile naturale, cele Extra Lasting sunt perfecte... 
Și rujurile Ultra Colour Rich pot fi agreate de fetele care vor un look natural fiindcă nici acestea nu sunt extrem de pigmentate dar totuși, se poate sesiza diferențe înte acestea.


Preț aproximativ EXTRA LASTING:  15,99

Preț aproximativ ULTRA COLOUR RICH:  15,99

Voi le-ați încercat Zuzulici? 

Pupici cu lipici!

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall