miercuri, 19 martie 2014

REVIEW- Balsam minune: Restorative Biotin Pure Natural Conditioner

Ne place sa ne schimbam nuanta la par mai ceva ca un cameleon :), ne plac produsele de styling, ne place sa mergem la coafor si sa "dam comanda" unei coafuri care deseori presupune filarea firelor de par; fapt, de care nu suntem poate constiente cat de tare dauneaza podoabei nostre capilare. Femei fiind, majoritatea cauta cate o schimbare de look si apeleaza sau a apelat macar o data la una dintre cele mentionate.
Eu personal, fac parte din aceasta categorie de femei curioase si recunosc, parul meu a suferit o gramada de modificari de-a lungul anilor: incepand cu tunsorile care necesitau filari si pana la permanentul pus peste o nuanta de blond (eu fiind satena ma vopsisesm blonda) le-am incercat aproape pe toate iar acum stau si "plang" dupa vremurile in  care parul meu de aproximativ 1m starnea atata invidie si ma puteam mandri cu el, sanatos fiind tun.
Am decis sa uit de tunsorile tip bob sau mai stiu eu ce tunsori scurte si sa imi cresc parul iarasi. Problema este doar ca, parul meu a ajuns sa se degradeze foarte usor: fire despicate, aspre, parul fara pic de luciu natural. Acum cateva luni cand l-am simtit asa, am apelat din nou la foarfeca pentru a elimina varfurile cu probleme.
Nu am incercat sincer tratamente foarte scumpe fiindca eu nu sunt dispusa sa ofer o suma exorbitanta cand stiu ca pe piata gasim si alte modalitati de intretinere, mai ieftine.
Am primit acum o luna si ceva, un balsam de par de la OrganicBaby BioShop (de OrganicBaby BioShop stiti din ultima mea postare- review la odorizantul de camera cu vanilie)  . 
Astazi, vorbim asadar despre un balsam de par Biotin, pentru intarire, fire despicate si volum, Jason:


Ambalaj: plastic alb

Modalitate de dozare: 

Cantitate: 500 ml (o cantitate mai mult decat suficienta fiindca produsul se intinde foarte usor si nu suntem obligate sa aplicam foarte mult produs)

Consistenta/textura/nuanta produsului: cremoasa, nuanta albicioasa
  

Aroma: la aplicare simt o usoara (!!! dar foarte usoara) aroma de mentol/eucalipt, nu mi-am dat seama exact. Acest miros imi place dar nu persista pe par doar pana il aplic. Dupa clatire/uscare, nu se mai simte aproape deloc.


Ingrediente (luate de pe site-ul oficial): INGREDIENTE: Aqua (Water), Behentrimonium Chloride, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Calendula Officinalis Flower Extract*, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract*, Citrus Grandis (Grapefruit) Fruit Extract*, Equisetum Arvense Leaf Extract*, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower/Leaf/Stem Extract*, Panax Ginseng Root Extract, Biotin, Citric Acid, Dimethicone, Glycerin, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydrolyzed Soy Protein, Panthenol, Sodium Hydroxide, Sodium Phytate, Tocopheryl Acetate, Alcohol*, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Benzyl Benzoate, Fragrance (Parfum) *Certified OrganicIngredient.

Descriere Produs (info de pe site-ul oficial): Balsamul cu vit. B este creat din 3 proteine, vitamina B5 si imbogatit cu galbenele, musetel si ginseng pentru revitalizare si ameliorarea uscaciunii parului, ajutand la cresterea parului natural si sanatos.

Acest balsam bogat in vitamina B5 patrunde bine firul de par si radacina oferind astfel umiditate de lunga durata, reduce formarea firelor despicate si ofera volum parului. Parul este lasat sanatos, stralucitor si cu maxim de volum.

NU CONTINE SULFATI LAURIL/LAURET PARABENI !

Parerea mea despre Balsamul de par Jason: 
Sincer va spun, niciodata nu mi-a placut un balsam de par mai mult decat acesta. 
Nici nu stiu cu care cuvant de lauda sa incep :)).
La aplicare: desi nu este recomandat in mod normal sa aplici un balsam de par exact de la radacini (fiindca il ingrasa cica..) eu pe acesta l-am aplicat exact! de la radacini. Parul meu, in contact cu apa si samponul se incalceste foarte tare. Pe cand sa aplic balsamul, parul meu era un nod mare, ciufulit, incat parca nici apa nu mai avea loc sa treaca prin el :)). Luam balsamul Jason il aplicam dupa cum v-am spus de la radacina, pe toata lungimea firelor de par si masam pana si scalpul cu produsul insistand mai apoi pe varfuri. Parul meu automat devenea drept, descalcit, usor de trecut cu degetele prin el. Abia asteptam sa ajung la acest proces (aplicarea balsamului) fiindca era o placere sa il simt inmuiat si fara noduri <3. 
Erau zile in care nu aveam rabdare sa stau 10 minute *sau mai mult cu el pe par si ma clateam la aproximativ 5-6 minute. Efectul era tot unul bun. In schimb, era cand peste parul imbalsamat trageam o casca tip boneta si lasam sa actioneze chiar si 20 de minute. Efectul clar era unul mai bun. Deci, rabdare! :)

Dupa uscare: nu imi place sa folosesc uscatorul de par doar atunci cand sunt grabita, in rest parul meu se usuca mereu natural (desi stiu ca produsele de ingrijire a parului si-ar face mai bine efectul in contact cu caldura emanata de uscatorul de par). Motivul pentru care nu il folosesc: nu imi place sa simt caldura aceea la scalp, nu imi place faptul ca parul imi arata ca la o leoaica :D si nu am nici suficienta rabdare sa stau si sa il usuc.
Asadar, dupa uscare, parul meu e mult mai disciplinat de cand folosesc balsamul Jason, are luciu si il simt foarte moale inclusiv la varfuri unde pana acum era aspru, deloc placut la atingere. 
As minti sa spun ca nu mai am varfuri despicate fiindca am! Dar efectiv il simt mai regenerat, nu mai il simt deloc uscat ci mai degraba hidratat.
Referitor la volum: nu am observat sa am un volum mai mare dar pe mine personal asta nu ma deranjeaza deloc.
Ceea ce am vrut sa obtin, consider (pe bune!) ca am obtinut. Acum simt ca nu mai sunt nevoita sa merg la eliminat de varfuri aspre :). 
In cazul meu, probabil si-a facut efectul atat de repede fiindca imi spal parul tot la doua zile. Balsamul astfel, il aplicam tot la doua zile.
In aceasta perioada, am renuntat la orice alt produs de ingrijirea parului. Foloseam doar samponul si balsamul Jason.
Ma declar maxim incantata de acest balsam de par. Mai am inca din el si am sa il folosesc in continuare.
Il recomand cu incredere!


Daca v-am facut curioase si ati dori si voi sa il cumparati, il gasiti AICI la un pret de: 48,00 lei

Pupici cu lipici! :*






Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall