vineri, 25 aprilie 2014

Frumoasa interior-exterior: de ce sa apelam la Himalaya?

"Prin insasi firea sa omul este un artist. El cauta sa aduca pretutindeni in viata sa, intr-un fel sau altul, frumosul."  - Maxim Gorky

Pentru a ne simti cu adevarat frumoase trebuie sa ne "hranim si intretinem" atat exteriorul (ceea ce lumea vede si lauda) cat si interiorul (pe care il simtim doar noi...).
Deseori se cade in extreme atunci cand vine vorba despre scoaterea in evidenta a trasaturilor prin machiaje, scoaterea in evidenta a formelor, prin imbracaminte, scoaterea in evidenta a caracterului prin comportament. Ceea ce multa lume nu pune in balanta este frumusetea interioara, sanatatea, starea de bine, de multumire; acea stare care vine chiar din interior si care se reflecta atat in oglinda cat si in comportamentul nostru.
A-i oferi sanatate corpului nostru nu doar aspectului, nu este deloc un lucru imposibil. Suntem la un pas de "stralucire", trebuie doar sa stim cum sa atingem telul nostru: telul de a fi cu adevarat frumoase, nu mascate.



Himalaya Herbal Healthcare este o modalitate mai mult decat accesibila pentru a obtine ceea ce noi femeile cautam cu atata ardoare: frumusetea si starea de bine.
Site-ul http://www.hboutique.ro/ ne sare in ajutor cu o gama larga de produse naturale atat pentru infrumusetare, ingrijire corporala cat si pentru sanatatea organelor interne, ba chiar mai mult, mamicile au acces la produse si pentru copilasii lor.








Primul si singurul produs incercat de mine pana acum de la Himalaya (pe care de altfel il administrez si acum..) este:
Suplimentul Alimentar Ayur Slim

Important ar fi de mentionat, faptul ca mie mi-a fost prescris de medicul endocrinolog. 
Acest supliment alimentar din pulberi si extracte vegetale ajuta la mentinerea in mod natural a unei greutati optime. Acest efect l-am observat aproximativ dupa o luna de utilizare. Administram/administrez o capsula dimineata inainte de micul dejun cu o jumatatea de ora aprox. si seara o alta capsula inainte de cina.
Acest supliment alimentar iti reduce pofta de a manca dulciuri si de a manca mult, efectiv. Cand am inceput sa le administrez pentru prima data (acum un an si ceva) pe mine m-a ajutat sa slabesc aproximativ 5 kilograme in 2 luni. Cand spun 5 kg, nu pare a fi mult, dar am slabit sanatos fara piele lasata si alte minuni inestetice. Acum o luna, am decis sa le cumpar din nou si inca nu m-am urcat pe cantar sa vad daca au inceput sa isi faca efectul, dar urmeaza :).

Cutia contine 60 de capsule (iti ajung 30 de zile).
Recomand acest produs tuturor fetelor cu probleme de greutate care nu vor sa slabeasca brusc ci sanatos!

Ayur Slim m-a ajutat sa imi recapat starea de bine in acea perioada iar acest lucru se reflecta in exterior si la capitolul comportament (ceea ce va spuneam la inceput- exista o legatura extraordinar de stransa intre acestea).


"Rasfoind" catalogul virtual de produse Himalaya, am devenit acum curioasa si de:
pe care o gasim la reducere momentan, la un pret de: 22,50 lei


Ma confrunt si eu cu problema caderii parului. O fi din cauza stresului, alimentatiei nesanatoase sau efectiv din cauza faptului ca nu am acordat o atentie prea mare ingrijirii podoabei capilare?
 Mi-as dori un remediu si am incredere ca hair loss cream si-ar face bine treaba si m-ar scapa de multimea de fire de par din cada sau de pe elasticul de par. 
Mi se pare interesanta ideea de textura "crema" pentru acesta :). Nu am incercat niciodata un astfel de produs si ma astept ca aceasta crema sa fie eficienta si sa nu imi ingrase parul. 
Pana acum nu am citit/auzit pareri negative despre produsele Himalaya, am incredere ca nu as fi dezamgita nici de hair loss cream.

Voi ce produse Himalaya ati folosit sau v-ati dori sa incercati?
Sunteti de acord cu ideea principala a articolului meu, conform careia: exista o legatura stransa intre frumusetea interioara, exterioara si comportament?

Daca esti bloggerita, inscrie-te si tu in campania Himalaya (info AICI ).

















Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall