luni, 14 aprilie 2014

Haul- produse cumparate/primite in ultima perioada

Hello Zuzulici!
Nu doar ca nu am avut acces la internet de cateva zile dar si timpul m-a cam presat, neavand posibilitatea de a posta la timp tot ce mi-am propus. Inainte de a ma refugia in bucatarie si de a-mi prepara niste paine cu ou ( :)) da, la ora asta) am zis sa va pregatesc fuguta acest articol. Un haul cu anumite produse ba cumparate, ba primite spre testare <3.
Nu le voi descrie fiindca pentru aceasta treaba s-au inventat recenziile :D.
Sa vedem ce avem pe-aici:




Am primit spre testare o paleta cu blush-uri si un dupe al fondului de ten de la MAC. Ma repet este un dupe! Nu vreau ca administratorii paginii care mi-au trimis spre testare produsele sa fie blamati sau atacati pentru acest fapt, fiindca ei sunt sinceri si nu afirma neadevaruri despre produse. Isi respecta clientii mentionand care produs, de unde provine. Este vorba despre pagina https://www.facebook.com/parfumuri.cosmetice.online?fref=ts . O pagina care are la dispozitie atat produse originale cat si dupe-uri ale unor produse cunoscute. Mie imi place acest aspect fiindca dupa cum v-am obisnuit: si un produs ieftin poate face treaba buna, ba chiar exceptionala. Voi testa atent aceste doua produse si voi reveni cu pareri.
Pana atunci, sa le faceti o vizita si voi! :*
P.S: chiar daca numele paginii este in limba maghiara, descrierile produselor le aveti si in limba romana, iar pentru intrebari sau nelamuriri, prin mesaj privat puteti lua legatura cu administratorii care sunt foarte amabili si saritori. :)

 I Love Cosmetics Romania m-a surprins pe cinste cu o lotiune de corp hiper-extra-mega delicioasa. Nu aveti idee de cat timp imi doream sa testez un produs macar de la ei...si credeti-ma e o lotiune extraordinara! Am sa ii fac review! <3

Mi-am revendicat premiul castigat pe pagina Gia Makeup Blog <3: Dr.Eyebrow by Elis Teodorescu (tratament pentru regenerarea sprancenelor).
Peste 2 luni revin cu fotografii before-after :D 
Sa inceapa lupta cu sprancenele rare, zic :))!


 Am achizitionat o apa de gura Listerine si un fixativ Taft (favoritul meu).


De la Avon (C05/2014) am comandat:

 Gel intim delicat
 Apa de toaleta Our Story ( miroase ataaaat de bineee...)
 Era la oferta: un luciu de buze plump pout + un mascara Super Shock la un pret de aprox. 18.00ron.  Cum sa ratez oferta??Mai ales cand vine vorba de acest mascara <3
 Pudra bronzanta de la Luxe <3 E atat de diafana, draguta, finuta <3.
 Un blush in nuanta peach (Ideal Luminous).
 Renumitele creioane gel Super Shock <3. Am nuanta Savage si Black.
 Citisem pe un blog (dar nu mai stiu pe care) un review dragut al rujurilor Color Trend. Pana acum nu m-au tentat aceste rujuri, nu stiu de ce. Am comandat de proba o nuanta si trebuie sa recunosc m-a cam cucerit! Sunt foarte ieftine si foarte hidratante si suficient de pigmentate! Costa aprox. 8 lei!
Ceas auriu.........Ceas auriu..........Ceas auriu....... Am devenit hipnotizata de ceasurile aurii :))) Cand il vedeam la cineva pe mana nu imi mai puteam dezlipi retinele de el :)). Hop, mi-am cumparat si eu unul de la Avon. Problema este ca e cam larg pe mana mea si ar trebui sa il duc la un ceasornicar sa il scurteze :). Looove it la maxim!

De la Makeup Shop (colet ridicat de mai bine de o saptamana :D).
Am incercat sa profit de reduceri: Paletuta Wicked Dreams pentru care Tyana e de vina! :)) Am vazut-o la ea si m-a facut sa mi-o placa la nebunie (ea habar nu are de asta, dar o anunt acum :P); doua fonduri de ten NYX (abia astept sa vad ce treaba fac); niste genute Red Cherry si un eyeliner gel NYX (pe acesta l-am comandat pe negru si mi l-au trimis intr-o nuanta de maro inchis- :( ).


Ati testat vreun produs din cele amintite mai sus? Va invit sa lasati o parere/ doua in casuta de comentarii :). 

Pupici cu lipici! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall