marți, 29 aprilie 2014

REVIEW- Lotiune dupa epilare (Cosmetic Plant)


Lotiunea dupa epilare a devenit o necesitate pentru mine personal. Inainte de a utiliza un astfel de produs ma iritam imediat dupa fiecare epilare. Imi apareau cosuri, bubite, aveam mancarimi si era foarte incomoda acea senzatie. Odata cu trecerea anilor si firele de par s-au ingrosat, epilarea devenind tot mai dificila. Sunt sigura ca nu sunt singura persoana care s-a confruntat sau se confrunta cu astfel de probleme.
Inainte de a trece mai departe, tin sa mentionez ca singura modalitate de epilare la care apelez este aparatul de ras alias "bic" (nu suport durerea cauzata de ceara sau aparatul epilator) asa ca, fara nici un DAR sau POATE, raman la bine-cunoscuta "lama".
Gelul de ras inmoaie firele de par, astfel nu riscam sa ne zgariem sau taiem zona ce necesita "defrisarea" :)) iar dupa acest proces de epilare este recomandata si dezinfectarea,hidratarea, catifelarea si calmarea zonei care tocmai a "chelit" :)).
Va aratam zilele trecute coletul cu produsele primite spre testare de la ICosmetice.ro Cosmetice romanesti (mai exact articolul cu recenzia Melcfort Skin Expert).
 Printre produsele numeroase, se afla si lotiunea dupa epilare de la Cosmetic Plant:


Ambalaj: sticluta din plastic cu pompita + un dispozitiv care ajuta la blocarea pompitei ON-OFF


Cantitate/ingrediente: 200 ml


Consistenta/miros : lichida - miros usor mentolata

Recomandare: se pulverizeaza de la distanta pe zona epilata.

Pareri personale:
Mi se par a fi foarte practice si igienice produsele cu pulverizator si foarte usor de folosit. Pana acum am incercat si alte lotiuni dupa epilare dar aveau o textura cremoasa, necesitau masarea produsului in piele ceea ce la un moment dat a devenit enervant pentru mine fiindca stau prost la capitolul "rabdare" :D. Acest spray il utilizez efectiv dupa fiecare epilare: pulverizez produs una-doua si gata! Acesta intra in piele rapid, nu pateaza si miroase foarte bine.
Referitor la efectul pe care l-am observat in urma folosirii acestuia: 
Galbenelele si musetelul din compozitia acestuia mi-au suras inca de la prima vedere; presimteam ca nu voi fi dezamagita. Lotiunea are efect de calmare imediat + o usoara senzatie de racorire (iarna nu stiu daca m-as risca sa o folosesc :)) - brrrrrrrrrr!). De iritat nu ma mai irit ca inainte, este bland cu pielea, nu mai am parte de bubite si mancarimi iar zona in care l-am utilizat ramane foarte catifelata.
Pana acum am folosit aproape jumatate din cantitatea totala. De pulverizat nu trebuie sa pulverizam multa lotiune fiindca fiind lichida si cu pulverizator, produsul se imprastie usor pe zona dorita si nu necesita masajul fiindca dupa cum spuneam pielea o absoarbe repede.
In concluzie: imi place foarte mult! 


Voi folositi o lotiune calmanta/dezinfectanta dupa epilare? 
O puteti achizitiona de aici, la un pret de numai 13,00 lei : http://www.icosmetice.ro/769-lotiune-dupa-epilare.html

Pupici cu mult lipici Zuzulicile mele!

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall