miercuri, 25 iunie 2014

REVIEW- Natural Concealer ~Lavera~

Acum ceva timp am primit un concealer spre testare. Un concealer bio spre uimirea si fericirea mea.
Nu pot spune ca pun prea mare accent pe ingredientele produselor cosmetice, nu pot spune ca sunt in cautarea a tot ce nu contine parabeni si alti factori nocivi, dar si cand cand am un asemenea produs, se simte mica-mare diferenta. Pana acum orice produs bio am incercat, nu m-a dezamagit si cred ca am sa incerc sa ma axez mai tare pe ele.
Revenind la subiectul de astazi:
Plantebio.ro ne sare in ajutor cu o multime de produse diverse: ceaiuri, suplimente, produse cosmetice, produse pentru casa si relaxare etc.
Eu am avut ocazia de a alege un produs pe care mi-as dori sa il testez si astfel am optat pentru concealer-ul Lavera. 

In ultima vreme imi place sa pun accent pe acoperirea imperfectiunilor, mai mult decat inainte. Anticearcanul aeste efectiv o necesitate cand vine vorba de machiaj. Indiferent de cat de pronuntate ne sunt cearcanele, acestea trebuiesc estompate daca dorim un machiaj impecabil.
Anticearcanul Lavera, dupa cum va spuneam, este un produs bio si se prezinta astfel:

 Am ales nuanta Beige 03 fiindca pentru tenul foarte deschis aveam deja un anticearcan care mie nu mi se potrivea deloc.
 Recipientul este exact ca al unui luciu de buze, aplicatorul la fel :). Imi place fiindca este usor de utilizat si nu se face risipa.

Swatch:

Parerea mea despre concealer-ul LAVERA:
Are o acoperire medie, nu incarca deloc si nu se aduna inestetic in liniile fine. Bineinteles este recomandat sa il fixez la final cu o pudra (asa cum este si normal de altfel cu fiecare concealer).
Imi place cum miroase, as spune ca miroase a bepanthen :)).
Se intinde usor, are o textura fina si se absoarbe destul de repede in piele; recomand sa fie utilizat cu un buretel pentru machiaj gen beauty blender (poate fi orice buretel).
Dupa cum spuneam acoperirea nu este una mare ci medie.

Va arat un machiaj pentru care am utilizat concealer-ul acesta:

Este perfect pentru persoanele care nu au probleme cu cearcanele, in sensul sa nu fie foarte pronuntate.
Pe site il gasiti la pretul de 52,77 lei.



Voi ce anticearcan folositi?

PUPICI CU LIPICI, ZUZULICI! :*


Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall