miercuri, 30 iulie 2014

Privire miraculoasa cu Miracle Lash...

Hello Zuzu girls!
 Pe pagina de facebook mereu laudam mascara Super Shock de la Avon (cele care ma urmariti stiti ca imi place extrem de mult) si sincer nici nu ma asteptam ca la un pret atat de mic sau chiar MAI MIC sa mai gasesc si alte tipuri de mascara la fel de bune sau chiar MAI BUNE! :)
 Golden Rose a reusit sa ma surprinda cu un mascara miraculos :). In coletul cu produse primite spre testare acum cateva saptamani se afla si un mascara Volume & Define Miracle Lash Ultra Black de care recunosc din start: m-am indragostit si l-am golit !!!! :D



Review-ul celorlalte produse urmeaza cat de curand, vedeta de astazi fiind:


Volume & Define Miracle Lash Ultra Black Mascara

Da, e gol golut deja fiindca l-am folosit in exces si am sa il recumpar fiindca isi merita banutii ( 10,00 lei).
Nu voi scrie povesti nemuritoare, nu voi lungi review-ul cu tot felul de argumente pro ci efectiv va voi spune cu ce m-a captat pe mine:
1. are o formula foarte buna (nici prea groasa nici prea lichida)
2. nuanta de negru intens
3. usor de utilizat datorita periei flexibile, dense care nu e mare si incape bine in coltul interior al ochiului.

4. e foarte ieftin
5. nu se usuca in recipient (ce-i drept, la mine nici nu a avut timp sa o faca fiindca de cand am primit-o, alta mascara nu am folosit)
6. alungeste, defineste, desparte genele si nu le incarca deloc!
7. aplicata in 3 straturi (eu de obicei in 3 straturi aplic orice mascara) aceasta chiar creeaza acel efect de gene false <3
8. imi place maxim nuanta ambalajului :) Ma duce cu gandul la Colossal de la Maybelline desi acela este galben :P. Se aseamana oricum foarte mult :).

                                      

 In cazul celor 3 machiaje am folosit numai si numai GR Miracle Lash Mascara (fara intorcator de gene sau smocuri de gene false).
Eu am fost foarte incantata de rezultat si ma repet: nu e suficient un singur strat de mascara. Aplicati si re-aplicati cate un strat dar lasati cateva secunde sa se usuce fiecare strat in parte (asta daca doriti efectul de gene false). Spun asta fiindca deseori am intalnit fete care "se plangeau" de efectul unui mascara pe care il recomandam; ele defapt nu il stiau utiliza. Nici eu nu am gene lungi care sa zgaraie norii :D, nu le am nici scurte ce-i drept dar totusi conteaza mult CUM utilizam mascara. Genele mele mereu sunt laudate si confundate cu cele false, asta datorita faptului ca aplic metoda de mai sus :).
Mascara+mascara+ mascara = de 3 ori mascara :)
Pentru un look natural e suficient un strat :).

Puteti gasi mascara pe http://cosmania.ro/ cum de altfel puteti gasi multe alte produse tentante la preturi pentru buzunarele noastre :).

Voi ce mascara folositi Zuzulici? Pe acesta l-ati incercat? :)


PUPICI CU LIPICI :*





Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall