miercuri, 13 august 2014

HAUL- Catrice :)

Nu v-am pregatit de foarte mult timp un articol cu achizitii dar azi a sosit timpul din nou sa o fac si pe asta :).
Nu sunt deloc genul de persoana care sa cumpere chiar si atunci cand nu are nevoie; din punctul acesta de vedere sunt o mare-mare-mare zgarcita. Imi place sa comand doar ce e util si de care stiu ca in momentul respectiv chiar am nevoie. Rar fac abateri de la regula asta.
Dupa cum stiti produsele Catrice au ajuns si la noi in Romania; ceea ce m-a bucurat foarte tare fiindca review-uri la ele tot citeam dar de achizitionat nu le puteam achizitiona.
Prima data am aflat despre produsele Catrice pe canalul de YT al Mademoiselle Lorraine si recunosc mi-a starnit curiozitatea din prima :) dar nu speram sa le incerc vreodata.
Iata ca odata ajunse si la noi, sunt la indemana oricui pe site-ul http://www.1001cosmetice.ro/. De preturi nici sa nu mai discutam :). Sper ca raportul pret-calitate sa ma multumeasca dupa ce incep sa le folosesc (momentan nu am cum sa am o parere formata fiindca abia acum 2 ore am scos coletul de la posta :D ).
Gata cu vorbaria, sa va arat Haul-ul Catrice asadar.


Era musai sa comand un fond de ten si de la Catrice (obsedata de mine: in ultima perioada sunt foarte axata pe fondurile de ten) . Oricum aveam nevoie de o nuanta inchisa (nu pentru mine; eu sunt ca laptele momentan- ci pentru cliente :D). E un fdt matifiant, sa vedem ce poate.
P.s: din pacate recipientul mi-a ajuns defect :( Asta din cauza ca pompita a ramas blocata in capac si nu o pot scoate nicicum :(. Vom vedea cum il pot folosi.


Creioanele nude pentru linia apei le ador. Acesta este un creion iluminator din punctul meu de vedere "multifunctional" fiindca ii putem oferi mai multe intrebuintari. Daca ma multumeste, revin cu review :)



Ce "mare makeup artist" ma dau eu fara o paleta corectoare? :)) Nehhh, de o paleta corectoare avem mare nevoie in beauty case. Speeeer din suflet sa acopere bine. Vroiam un alt fel de corector de la Catrice dar nu mai era pe stoc :(. Am zis sa vad ce face acesta............


Baza Prime & Fine care promite sa netezeasca tenul, sa uniformizeze in cazul in care avem pori dilatati si linii fine foarte vizibile. Revin neaparat cu review :)


Primer PRIME and FINE care ne promite matifiere si o baza buna pentru fondul de ten si alte minunatii pe care le aplicam la machiaj :). Avand un ten gras cum era sa nu il iau????


Pudra ALL MATT plus. Ei da: ne matifiem calumea :). Am cumparat o nuanta mai inchisa, tot pentru clientele mai "creole" :).



La o comanda de minim 50,00 lei se ofera cadou un mini deo Nivea. Si eu am primit unul................................. de barbati :D :P. E ok, am barbat, il va folosi :D Nu ne plangem :*


Voi ati profitat de aparitia produselor Catrice la noi in Romania? :)

Pupici cu lipici!!!!




Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall