vineri, 1 august 2014

REVIEW: BELLAPIERRE (eye contour gel) sau puritatea minerala a cosmeticelor

   Sunt curioasa: cate dintre voi oferiti atentie conturului ochilor atunci cand vine vorba de hidratarea/ingrijirea tenului?
Ei bine, eu pana acum am neglijat acest aspect. Pentru mine, hidratat si ingrijit era tenul nu si conturul ochilor. Mare pacat, fiindca zona delicata din jurul ochilor nu are nevoie de acelasi tratament ca tenul degeaba ne miram apoi ca apare roseata, iritatia, pungile sub ochi.
Bineinteles oboseala isi lasa amprenta mereu pe chipul nostru si orice tip de creme am folosi, pungile de sub ochi sunt tot acolo; ne simtim deseori proaspat iesite din sala de box, nu-i asa?
   Eye gel-ul Bellapierre (pe care eu l-am primit din partea myFragrance.ro) este creeat special pentru a ne sari in ajutor cand ne confruntam cu problemele de genul.


Bellapierre Revitalizing Eye Gel

...info site:
"Special conceput pentru pielea delicata din jurul ochilor, gelul pentru ochi Bellapierre neutralizeaza radicalii liberi si ajuta la eliminarea pungilor de sub ochi, redand totodata elasticitatea tenului si producand efectul de lifting. Acest ser hidratant si delicat cu absorbtie rapida combina extractul din fructe cu vitaminele si imbunatateste actiunea antioxidantilor.
Reduce aparitia liniilor fine si a ridurilor, neutralizeaza radicalii liberi, apara impotriva factorilor nocivi ai mediului si stimuleaza sinteza de colagen. Odata absorbit in piele, ramane eficace timp de minimum 72 de ore."
...prezentare produs (fotografii+ informatii generale)




Dupa cum puteti vedea, recipientul gelului este unul foarte luxos pe masura calitatii produsului in sine :)


Se dozeaza cantitatea dorita cu ajutorul pompitei incorporate in recipient...



Intorcand recipientul cu susul in jos, putem observa ca partea de jos a acestuia este transparenta.



Gelul in sine este transparent.

...ingrediente



...cantitate: 15 ml.

...Parerea mea despre Eye Contour Gel Bellapierre

   Dupa cum va spuneam, mereu am neglijat zona din jurul ochilor; nu am inteles niciodata importanta hidratarii acestei zone fiindca nu m-am confruntat cu pungi sub ochi prea des si nici cu pielea uscata/deshidratata.
Testand eye gel-ul Bellapierre am reusit totusi sa imi formez o mica parere despre importanta folosirii unui asemenea produs desi probleme de genul "pungi sub ochi" eu nu am avut si sper sa nu am nici mai departe.
   Ca orice gel acesta este rece in momentul aplicarii. Iti ofera acea senzatie de racorire/revitalizare, se intinde foarte usor si lasa zona catifelata la atingere. Umple frumos liniile fine astfel e bine-venit inainte de aplicarea fondului de ten, anticearcanului si pudrei.
   Este un tratament fara parabeni (Derma Beauty) cu ingrediente formate din minerale naturale si NU A FOST TESTAT PE ANIMALE!
   Mi-a placut senzatia de racorire si hidratare si chiar daca nu am avut ocazia de a testa cat de bine estompeaza pungile de sub ochi sau cat de tare reduce aparitia ridurilor, efectul de lifting il pot confirma.
Gelul se intinde foarte usor dupa cum spuneam si se absoarbe repede in piele astfel incat nici cantitatea dozata nu trebuie sa fie mare. O picatura cat jumatate dintr-un bob de mazare ajunge pentru ambii ochi + arcada.
   Nu se aplica pe pleoape ci doar sub ochi si pe arcada! 
Pentru o senzatie si mai mare de racorire eu as recomanda sa fie tinut in frigider :).
 
P.S: desi pe el scrie ca este recomandat sa fie utilizat seara inainte de culcare, eu l-am folosit mai mult dimineata dupa curatarea fetei. Asta fiindca eu nu am nevoie de tratament pentru riduri si pungi ci efectiv de revitalizare si putin lifting :)


   Il puteti gasi pe www.myfragrance.ro la pretul de 272,00 lei. Este un produs foarte luxos si calitativ, de aceea si pretul;  o femeie care doreste sa reduca aspectul pungilor si ridurilor persistente merita acest rasfat.

Voi acordati atentie zonei din jurul ochilor? Daca da, ce produse folositi/recomandati?

Pupici cu lipici :*



Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall