vineri, 19 septembrie 2014

What's in my bag tag :)

    Ce nu gasesti in poseta unei femei ♀ ???? .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. ORDINE. :))

    Multumesc pentru tag Bibi mea (All that beauty things) ! Imi doream deja sa scriu un asemenea articol dar parca am ocolit sa o fac totusi :).
    Am observat ca multe dintre voi sunteti interesate de acest tip de articol/video desi, realist gandind, ce e asa mare lucru sa stii ce are X si Y in poseta? La o adica fiecare poseta + continutul ei sunt personalizate. Sunt oameni diferiti cu necesitati si gusturi diferite astfel si "arsenalul" de lucruri din geanta sunt in functie de personalitatea si mentalitatea omului :). Tu poate preferi sa cari dupa tine fond de ten, corector,pudra, rimel, farduri, contur de buze, contur de ochi, blush, balsam de buze, ruj, iluminator, fixator de machiaj, pensula asta, pensula cealalta + spray-ul anti tantari, unguentul ala, unguentul celalalt, pastilele pt dureri de cap, pastilele pentru carcel, crema cu SPF25 si crema cu SPF 50 (fiindca niciodata nu se stie ce figuri face soarele :D) etc, pe cand eu: putinul de mai jos :D.
Bine, sunt si o fire destul de comoda dar no :D
    La mine personal nu veti vedea un portfard plin cu cosmetice fiindca mi se pare fara rost sa le car dupa mine. Am chiar strictul necesar (sau nu???) :D. Recunosc, mai lipseste una alta de-acolo dar si asa e grea mai mereu :))).
    Sa va arat inainte de toate poseta mea XXL (fiindca prefer posetele maaaaaari :D):



Am primit-o cadou, o ador :D E foarte incapatoare si interesanta. Sa va arat de ce:


In interior aceasta nu este compartimentata asa cum suntem obisnuite ca ar trebui sa fie o poseta. Are in interior un portfard detasabil compartimentat: buzunar pentru telefon pe o parte si un buzunar cu fermoar pe cealalta parte.


Portfardul negru se ataseaza asadar chiar in mijlocul posetei mari. 
Langa portfard am "aruncate" :D cele doua agende: cea neagra e cea personala, cu tot felul de minunatii scrise si xerox dupa diferite acte de care am nevoie frecvent, iar cea rosie e agenda datata in care fac programari la machiaj :)


Portfardul negru contine:
*portofel


*Etuiul cu ochelarii de vedere


*portfard de la Lady's in care tin lucrurile "feminine" :D


*incarcatorul de la telefon care de altfel e 2 in 1: incarcator + cablu de date


*cheile de la servici + cheile de acasa :)


* "ciuuuingamurile" favorite :)) + o bomboana ratacita


*un alt portfard in care tin:



*elastice de par, agrafe, plasturi, rujuri, oglinda, spray de corp, mini parfum. Mai tin de-obicei acolo si un balsam de buze, servetele umede/uscate dar acum uitasem de ele + o crema de maini pe care o mai las (sau uit) la servici :D


* Rascolind prin geanta, uite ce am mai gasit :)))))
Sunt sigura ca si voi aveti de-astea mereu pe-acolo si le carati dupa voi un an si mai adaugati, adaugati si adaugati pe ele: bonuri de casaaaa si facturi achitate de un car de ani :)))) pe care sunt lenesa sa le pescuiesc afara :D Mai am si in portofel cateva =))


* Nu stiu cum se face dar am gasit si o ciocolata pe-acolo cu mesajul "Eat Me" :))
Ehhh, nu am asa ceva mereu dar acum asa s-a nimerit si nu am vrut sa fiu smechera asa ca am fotografiat-o si pe asta :)))


    In alta ordine de idei, acesta ar fi continutul posetei mele. Un continut in continua schimbare :). Momentan am in ea ceea ce v-am aratat mai sus, dar inlocuiesc totul odata cu mofturile. :D Imi place sa imi schimb portofelul, ma plictisesc repede de el, nu am gasit inca unul care sa tina calumea si sa imi placa maxim. Momentan ma multumesc oricum cu acesta.
     

    Draga Loredana Blog CuLore, Valentina Tyana1869 si Alexandrina Tweetsome's blog, vreau sa vad ce se afla si in geanta voastra :D

Pupici cu lipici! :*
                                                                                                                                                                   

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall