miercuri, 10 septembrie 2014

KIT-ul meu de beauty pentru vacanta...

*Cu articolul acesta raspund provocarii A beauty Tale  pentru concursul Nivea :)

Stiu ca a cam trecut sezonul "vacantelor" dar poate unele dintre voi abia  acum isi fac bagajul pentru relaxare si poate aveti nevoie de un articol de genul.


Din pacate anul acesta a fost unul destul de aglomerat pentru mine, motiv pentru care nu mi-am permis sa merg intr-o vacanta (shame on me :( ), dar daca as fi putut sa o fac si pe asta, am o lista mentala cu necesitati pentru o vacanta reusita undeva, unde este muuuuuuuuulta apa (mare, ocean, cris - indiferent, apa sa fie) :))). Mai exact, am o lista cu produsele de ingrijire de care nu m-as desparti deloc chiar daca as lua-o pe meleaguri straine pentru cateva zile sau saptamani.

De ce avem nevoie de o lista cu necesitati in materie de ingrijire cand plecam in vacanta?

Vacanta trebuie sa fie una relaxanta. Nu trebuie sa purtam cu noi intreg beauty case-ul cu produse, intreg arsenalul de lotiuni de corp si parfumerii. Vacanta o dedicam psihicului nostru, relaxarii, starii de bine; nu trebuie sa fie o ocazie in care sa ne umplem troller-ul cu tot felul de minunatii si sa le caram pana facem spondiloza :D. Bineinteles, depinde si de locul pentru care optam cand vine vorba de vacanta.

Nu am foarte multe produse pe care le-as lua cu mine, de machiat nu ma prea machiez  (mascara fiind singurul produs de makeup la care apelez zi de zi) si mai ales, aflandu-ma intr-o vacanta, consider ca nu este o necesitate sa am pudre, iluminatoare, farduri, rujuri si mai stiu eu ce produse de makeup.
Articolele de genul sunt oricum personalizate din punctul meu de vedere fiindca suntem diferite, avem nevoi si gusturi diferite + visam la vacante diferite: una vrea la mare, alta vrea la munte, una vrea sa mearga la tara la bunici, alta vrea sa calatoreasca prin Romania sau alte tari etc.

Iata asadar ce as lua eu cu mine in vacanta:

Kit-ul meu de beauty pentru vacanta

GLISS Leave in Conditioner - fiindca parul meu are nevoie de hidratare (mai ales in vacanta cand stau mai mult la soare)...

Mascara Miracle Lash (Golden Rose)- va spuneam mai sus: machiajul meu zilnic este format doar din utilizarea rimelului :). Acesta este unul dintre preferatele! <3

Deodorantul Nivea Dry Comfort- fiindca in vacanta am nevoie de un deodorant care:
  • să nu păteze hainele
  • să miroase bine
  • să nu fie lipicios
  • pielea să rămână uscată

Balsam de buze Balea- la fel ca pielea, si buzele pot fi deshidratate. Un balsam ne sare in ajutor tot timpul. Eu personal, il iau cu mine oriunde.


Apa micelara Nivea- de cand a aparut pe piata, apa micelara chiar e o necesitate din punctul meu de vedere. Pe aceasta de la Nivea nu o am personal, dar mi-as dori sa o am. Am citit doar lucruri bune despre ea. Cand citesc cuvantul Nivea imi aduc aminte de crema in cutiuta albastra pe care si acum o folosesc.
In kit-ul meu de vacanta, cu siguranta si aceasta si-ar ocupa locul :).



BB Cream Nivea- nu imi place sa imi incarc fata cu fond de ten vara. Caldura, transpiratia + fondul de ten sunt echipa perfecta pentru un ten cu aspect de ceara topita :D. Sunt si incomodata de fondul de ten in aceasta perioada. Mereu optez pentru un BB Cream mai ales ca veni vorba de vacanta. Nu am avut ocazia sa il incerc pe acesta dar sper sa il bifez pe wishlist cat de curand :).

I Love.... Coconut & Cream Body Lotion- vara, pielea mea tinde sa se usuce foarte tare pe picioare. Lotiunea aceasta de corp mi-a fost un ajutor de nadejde toata vara, asa ca, as lua-o cu mine si in vacanta :).


Spray de corp Planet Spa- aroma de flori de cires e de-a dreptul imbietoare si fresh. Daca as merge in vacanta cu siguranta as merge undeva unde gasesc multa apa si pot innota toata ziua. Planet Spa ar fi perfect pentru putina racorire in zilele caniculare si pentru putina parfumare dupa innot. Nu as pune la mine un parfum full-size. Spray-ul de corp ar fi suficient.




Voi ce produse ati adauga in kit-ul de vacanta? :)

P.S: sa nu uitam de palaria si ochelarii de soare + colacul de salvare (daca nu stim innota) :)) ;)


Pupici cu lipici! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall