joi, 4 decembrie 2014

TAG: Machiaj complet cu doar 100 de lei

    Mersi Lory (http://loredanamanciu.blogspot.ro/) ca m-ai nominalizat la acest tag :D. Cred ca va fi unul dintre preferatele pentru simplul fapt ca am fost, sunt si voi fi axata mereu pe produsele de calitate dar la preturi pentru toate buzunarele. 
    Zuzulici, in acest articol voi mentiona/arata cateva produse pentru un machiaj complet dar suma carora sa nu treaca de suta (e criza, da? :P). 
Vrem asadar un machiaj complet, de calitate dar pentru buzunar de roman! :D
Incep..........


Fondul de ten care in mod normal nu e voie sa lipseasca atunci cand vorbim de un machiaj complet:
Recomand Catrice All Matt plus despre care v-am povestit AICI. Pret: 30,00 ron.


Pudra fara de care fondul de ten nu are aceeasi rezistenta iar tenul nu arata atat de impecabil si matifiat, uniformizat:
Recomand Catrice All Matt plus despre care v-am discutat tot AICI unde va vorbeam si despre fondul de ten din aceeasi gama :). Pret: 17,00 ron. 


Mascara!!! Vrem o privire miraculoasa, da? Vrem ca atunci cand clipim sa sufle vantul podoaba capilara a aceluia cu care discutam :D.
Recomand GOLDEN ROSE Miracle Lash Ultra Black Mascara ! Este solutia perfecta pentru niste gene perfect aranjate, alungite, innegrite :D <3. V-am discutat despre ea AICI :). Pret: 10,00 ron.


Ruj :)
Recomand AVON Ultra Color Matte. V-am vorbit despre rujurile din aceasta gama AICI. Sunt foaaaarte pigmentate si foaaarte rezistente <3. Eu ma declar indragostita de ele. Poti manca, poti bea, poti fuma, poti zbiera, poti canta, poti rade, poti fluiera... nuanta tot ramane pe buze :D. M-am tot uitat dupa ele in catalog si nu erau disponibile... sper sa apara din nou :(. Pret: 16,00 ron.


Fard de pleoape:
Recomand Mono-urile Beauties Factory. Eu personal am acasa doar 2 nuante dar ma tenteaza sa imi formez o intreaga paleta din ele. Pret: 6,50 buc.
Sunt disponibile pe Cosmetic Style.


Eyeliner :D
Love Alpha. Disponibil tot pe Cosmetic Style. Eu il am si sunt tare incantata de el. Din pacate nu am apucat sa ii fac inca review :(. Este pigmentat, se intinde fain si rezista chiar si pe pleoapele mele uleioase :). Abia daca se intinde putin dupa cateva ore (asta mi se intampla mie, la ochiul drept :D :)) ). E mai deformat decat stangul sau nu stiu =))) dar la ochiul drept dupa cateva ore se transfera putin. Probabil nu trasez eu bine linia cu tus, o fac prea groasa... 
Pret: 25,00 ron.


Din pacate am depasit bugetul cu 4,50 ron :-s :(... Dar las' ca cerem de la cineva imprumut diferenta, da-i pace :))).

Rezumat lista recomandari : 
                fond de ten- 30,00 ron
                pudra- 17,00 ron
                mascara- 10,00 ron
                ruj- 16,00 ron
                fard- 6,50 ron
                eyeliner- 25,00 ron

      TOTAL: 104,50 ron (am depasit eu suma dar macar hai ca avem calitate la produse :D nu sunt deloc Chineese!) :)))

Draaaagile mele:
..............................

Voi ce produse ati recomanda incat sa se incadreze in suma aceasta?

PUPICI CU LIPICI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall