marți, 2 decembrie 2014

TAG: The very inspiring Blogger Award

Bibi ( Bianca Cosmeticlover) m-a nominalizat intr-un tag tare interesant :) : "Cel mai inspirational blog".
Multumesc mandrulina mea ca fac si eu parte din sursele tale inspirationale <3. Inseamna mult pt mine :*. In acest tag trebuie sa scriu 7 lucruri despre mine dupa care sa nominalizez si eu 15 fete al caror blog este unul inspirational pentru mine :). Din pacate, as fi ipocrita sa mentionez 15  din moment ce pe mine nu ma inspira un numar atat de mare de bloguri sau cele pe care le-as numi au fost deja nominalizate deja in alta parte, deci veti vedea la final care sunt acelea care sunt surse de inspiratie mereu pt mine.
Ma bucur ca am fost nominalizata deoarece in acest fel, facand acest tag, ma veti cunoaste si mai bine :D.
Sa-i dam bataie :D :D :D, sa va plictisesc oleaca :P sau............. sa va binedispun oleaca :D.



1. Sunt o fi tare vesela (daca am anturajul potrivit); sunt pusa mereu pe glume si prostii copilaresti :). Incepand cu deghizarile si imitatul anumitor persoane pana la facutul de farse celor dragi, nu ma opresc :D. Ador veselia, ador atmosfera aceea in care toata lumea rade si intelege gluma. Rareori simt nevoia de a sta singura, lenevind in fata calculatorului sau Tv-ului. Am nevoie de oameni energici in jurul meu, oameni cu care pot schimba o vorba haioasa, oameni care stiu rade in hohote fara sa le fie jena ca ii aude vecinu' :D.
Sa va arat cateva poze drept dovada? :D :)))

Aici m-am deghizat in tiganca :). S-a intamplat asta in timpul sesiunii din facultate cand simteam nevoia cu colega de camera sa facem ceva care sa ne relaxeze nitel neuronii :)). Mereu faceam cate-o prostie.. 
ex: ne aruncam faina in cap si radeam de ne spargeam :D, le faceam farse vecinilor (le puneam scotch la usa iar atunci cand ieseau se impotmoleau un scotch :D), ne machiam cat mai ciudat, cat mai haios, si stateam asa ore intregi timp in care incercam sa invatam :)). Normal ca uitandu-ne una la alta ne bufnea rasul si adioooo invatat :)) fiindc era musai sa ne mai facem cate-o poza ... :P

Aici puteti vedea o farsa facuta vecinilor din camin (baieti) care aveau baia separata :D. Intr-o zi am prins ocazia sa le "ocupam" wc-ul in timp ce ei erau inchisi in camera si invatau :P. Vreau sa zic ca sarmanii nu stiau cine e la wc-ul lor atata timp :)); lumina era aprinsa, iar prin  geamul fumuriu al usii de la baie nu se vedea decat o silueta de om care sta pe wc =))). Au asteptat, si-au asteptat........ pana intr-un final si-au facut curaj sa intre de nervi =)).

Aici ii dadeam o serenada bunicii mele :))). Scuzati echipamentul si chitara :)) !
 Mi-s tare mandra, huh??  :D
Astea-s doar 4 faze, dar de-ati stii cate am mai facut ................... :P

2. Am o mare-mare-mare slabiciune fata de batrani. Nu conteaza ca-i cunosc sau ca-s straini, daca-i vad in suferinta, parca retraiesc si eu suferinta lor. Nu supoooort sa-i vad chinuiti sau batuti de soarta si daca as avea puterea si conditiile necesare i-as lua pe toti la mine!

3. Ma stresez foarte usor... pun la suflet prea mult anumite lucruri care poate nu ar merita nici un ban :-/ . Ma prea consum pentru orice si stiu ca nu e bine. Ar trebui deseori sa fiu mai pasiva...

4.  Urasc sa fiu mintita!! Stiu ca "minciuna" e un mecanism de aparare, un fenomen uneori chiar necesar supravietuirii dar Doamneeeeeeee naspa e cand sunt mintita. Minte-ma daca vrei (desi nu recomand! :)) ) dar fa-o cu cap, astfel incat sa nu aflu asta niciodata. PUNCT! :)) :D

5. Am mai spus-o intr-un articol cred... Nu imi place rutina, monotonia! Mereu aspir spre diversitate, orice mica schimbare aparuta ma energizeaza si ma binedispune. Incepand de la redecorarea camerei si pana la anumite schimbari in mediul de lucru, cu mine fac minuni :D.

6. Imi place sa vorbesc, sa povestesc, sa fiu ascultata cu atentie. Mereu am cate ceva de relatat si e frustrant cand vad ca eu incep sa explic ceva dar altu' vine si se baga peste "povestea mea nemuritoare" si ma intrerupe sau efectiv schimba subiectul. Am nervi de otel, ca altfel as fi in stare sa le bag hartie igienica pe gat :D.

7. Sunt o fire tare "delasatoare" in sensul ca mereu aman lucruri pe care le-as putea face defapt pe moment sau in ziua respectiva...dar eu mereu le aman pe toate! Nu e bine dar nu stiu ce sa-mi fac :D :D :D.

Cam atat... desi as mai avea multe de insirat =))). Nu putea fi tag-ul cu 100 de lucruri despre noi?? Nu putea??????????  :)))

Invit si eu urmatoarele fete sa faca tag-ul :D :

Valentina http://tyanamakeup.blogspot.ro/
Ruxandra http://ruxandramakeup.wordpress.com/
Maria http://mayadumitrescu.blogspot.ro/
Lory http://loredanamanciu.blogspot.ro/
Elena http://homemadebyelena.com/


Pupici cu lipici Zuzulici :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall