sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Review: Sa vorbim despre... Aquafil Light

    Hello Zuz' !!! La multi ani frumosi, va urez intr-un final si aici, pe blog :D. Nu ne-am "citit" aici de un an, he??? :)))
    Sarbatorile au fost "inventate" pentru a sarbatori, deci am o scuza tare buna pentru absenta mea din ultima perioada (bine, nu de parca nu as lipsi mai mereu) :P. Am inca probleme la capitolul gestionarea timpului si din cauza aceasta ma transform foarte des in ceata :P.
    Azi v-am pregatit un review, care deja demult trebuia asternut aici ... . De calitatile acestui produs mi-am dat seama inca de la prima aplicare asa ca, daca sunteti curioase de "bla-bla-urile" mele, ramaneti aici. Nu, nu aici la fraza asta ci AICI pe blog, cu articolul acesta deschis in fata :)) rulati cu mouse-ul cand e nevoie, mutati-va privirea cand este cazul.. linistite :)).
Acum ceva timp, am primit spre testare o crema absolut minunata si de recomandat pentru persoanele cu ten  normal, sensibil, mixt sau gras. O crema care isi merita locul pe un piedestal fiindca ceea ce face ea, e mai mult decat ingrijire; e deja (cel putin pentru mine) o stare de bine!
Vreau asadar sa va vorbesc/aburesc putin despre crema hidratanta pentru piele sensibila, normala si mixta de la Ivatherm
Sa nu cumva sa imi spuna careva ca nu a auzit sau citit despre Ivatherm ca ies in zapada pentru un Ice Bucket Challenge :)). Hm??? Ati auzit de Ivatherm, da?? :D





Aquafil Light este o crema hidratanta intensa a pielii sensibile, deshidratate, normale si mixte care are o textura extraordinar de lejera, un parfum hipoalergenic si nu contine parabeni! Este special formulata pentru a nu produce alergii; deci, indiferent de gradul de sensibilitate al tenului vostru, aceasta crema nu are CUM efectiv sa va faca rau.
Intreaga gama aquafil contine un ingredient inovator (Aquaphyline) cu efect de hidratare intensa.

Ce promite ?
O piele ferma si elastica, un aspect neted si luminos. 

Parerea mea despre crema hidratanta Aquafil Light 

Zona T (zona de tortura a tenului meu :P) va tot spuneam ca luceste mai ceva ca felinarul la marginea drumului, noaptea.. 
Am incercat o groaza de creme matifiante dar sincer niciuna nu mi-a placut intr-un mod deosebit fiindca nu observam matifierea promisa. 
Cand am primit crema Aquafil Light, am pus-o imediat la treaba. Presimteam ca ma va multumi; nu stiu de ce, dar presimteam. 



Am folosit-o foarte mult si pana mai am in recipient, o voi tot folosi (aceasta nu va avea ocazia sa expire, asa cum am patit-o cu alte creme d-alea "minune"). 
De ce imi place atat de mult ?? Fiindca face EXACT ceea ce promite!
Revenind la fraza de mai sus "...ceea ce face ea, e mai mult decat ingrijire; e deja (cel putin pentru mine) o stare de bine!" : mie chiar imi ofera o stare de bine. Tenul meu radiaza dupa fiecare utilizare, acesta are un aspect tare sanatos, devine mai ferm, simt hidratarea in profunzime, imi simt tenul proaspat, catifelat, am acea senzatie de proaspat spalat. 
Fiind recomandata pentru a fi utilizata pana si pe post de baza de machiaj pentru ten, normal ca am incercat si latura aceasta. De cand o am, baza mea de machiaj e ea ! Inainte de fiecare aplicare a fondului de ten, pe tenul curat aplic Aquafil Light.
Se absoarbe foarte rapid in piele, il lasa placut parfumat si matifiaza <3.
Credeti ca imi pot dori ceva mai mult? Eu nu cred asta momentan. Sunt indragostita de ea paaaana peste urechi :D. Am toate motivele din lume.



Textura extraordinar de lejera e un adevarat rasfat pentru tenul gras care nu suporta chestiile lipicioase, uleioase, grase... Chiar e un rasfat <3.

Ingrediente:

Ambalaj/Cantitate:
Borcanel din plastic, foarte usor; capac cu filet ; 50 ml.


O ador asadar fiindca:
1. are o textura foarte-foarte hiper-mega-foarte lejera/usoara
2. miroase placut si dupa aplicare acel miros persista putin pe piele, adooor senzatia
3. matifiaza. Intr-adevar dupa cateva ore iar apare putin sebum in zona T (dar nu cred ca s-a gasit inca acel produs care chiar sa opreasca ingrasarea tenului) crema chiar ofera matifiere, atat cat trebuie.
4. functioneaza foarte bine ca baza de machiaj; Fondul de ten rezista mult mai bine.
5.ofera fermitate, prospetime, luminozitate tenului
6. se absoarbe foarte rapid in piele 
7. nu e nevoie de o cantitate mare la o aplicare

Ce NU imi place?
1. Senzatia aceea cand iau produs si ma trezesc cu el sub unghii.. Offff ce urasc momentul acela ! Mi-ar placea sa fie intr-un tub gen pasta de dinti sau ceva cu pompita. 
2. Pretul :D. Costa 73,63 lei . Pentru calitatea acesteia, sa zicem ca merita dar pentru buzunarele unora dintre noi, pretul e cam piperat zic eu. 
Oricum, avem aici si vesti bune: la Ivatherm mereu gasim ceva reducere si sa fim realiste: persoanele care vor ceva BUN si sunt dispuse sa investeasca pentru rezultate optime, clar merita sa isi cumpere acest produs. Aici  chiar putem deja discuta de calitate.

In cazul in care v-a convins review-ul meu, o puteti cumpara si voi de AICI :*


Voi ati testat vreun produs Ivatherm? 
In cazul meu acesta a fost al doilea produs testat (primul fiind o apa micelara testata pe atunci candva cand apa micelara facea deja vartej pe bloguri si pagini) + mai am doua produse de la ei despre care urmeaza sa va vorbesc cat de curand :).
Ce tip de ten aveti si cu ce produse il ingrijiti?

                                                               Pupici cu lipici !!! :* 


Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall