miercuri, 18 februarie 2015

Empties...

 Hello fete!
Nu v-am pregatit de foarte mult timp un astfel de articol, nici nu prea imi sta in fire sincer sa adun toate recipientele goale de la produse si nici nu prea am rabdare sa fac asta dar acum uite ca le-am adunat (habar nu am cum de...) s-a depus bine praful pe ele si mi-am facut timp sa vi le arat fuguta fiindca deja nu mai suportam sa le vad prin casa imprastiate :)).
p.s:  m-a intrebat mainainte iubitul meu ce fac cu plasa aceea plina de recipiente; i-am spus ca le arunc la gunoi ca sunt goale... mai peste cateva minute ma vede ca fac cu ele "shooting" :D; nu vreti sa stiti cum l-a bufnit rasul, nu vreti sa stiti :))) ! Bine na, un barbat nu poate intelege asta.... ma rog, nici noi nu cred ca percepem in totalitate de ce facem asta :))))))).
Buooon... profit asadar si va vorbesc cate ceva despre ele fiindca la majoritatea produselor (recipientelor goale, infine) nu le-am pregatit inca un review dar o fac acum pe scurt. De altfel, tin sa precizez ca unele sunt expirate, nu terminate.



Apa micelara Phyto Stem GEROCOSSEN
Este o apa micelara minunata din punctul meu de vedere. Trebuia sa ii pregatesc un review dar  dat fiind faptul ca am terminat-o foaaarte repede, imediat dupa ce am primit-o spre testare, recipientul era ratacit pe undeva si clar am uitat sa va vorbesc despre ea. A curatat delicat si totodata foarte bine impuritatile, mirosea demential si lasa pielea stralucitoare <3, improspatata. Indeparta foarte usor si foarte bine machiajul. M-a facut sa o iubesc si sa regret faptul ca avea doar 150 ml :(. La cat de mult mi-a placut, nici sa fi fost in cantitate de 5l. nu cred ca-mi ajungea :D.
Se poate cumpara de AICI.


 She... Body Mist
Este (era) unul dintre spray-urile pentru corp preferate <3. Cand eram mai mica am primit de la mama un set din acesta si mi-a placut enorm. Acum un an l-am gasit intr-un ABC la noi in oras la pretul de 20,00 lei si era musai sa il recumpar. Miroase demential si persista pe piele mult si bine. Ma simteam ca o cucoana parfumata cu el pe piele :)). Acum nu mai dau de el niciunde :( ...


Himalaya Deep Cleansing Astringent Lotion
Din pacate i-a trecut termenul de valabilitate inainte de a-mi forma o parere clara despre ea. Tot ce pot sa spun este ca tenul ramanea tare placut la atingere dupa ce o foloseam si matifia oarecum tenul + imi place mirosul tare mult. Dau cu ea la gunoi ... cu parere de rau dar e musai sa dau!


Face finity Foundation
V-am mai spus despre el ca il urasc. Pe scurt: nu acopera, nu face nimic bun din punctul meu de vedere si pacat ca are pretul piperat, in jur de vreo 45-50 ron. Chiar nu merita. Nu stiu altele ce parere au despre el dar din punctul meu de vedere e egal cu 0. La cateva ceasuri dupa aplicare, acesta ramane pe ten tare inestetic...
Nu il recomand!


Apa de toaleta Pretty Glamour AVON
Normal ca nu persista mult pe piele fiindca e totusi doar o apa de toaleta, dar aroma girlie pe care o avea clar ma face sa o recumpar daca am sansa... O foloseam numai dupa dus, pentru o aroma fresh, placuta, inainte de culcare si am adorat-o!! <3


NIVEA Creme Soft
Produsele Nivea nu are cum sa nu ne placa :). E foarte cremos, face multa spuma si persista pe piele <3. Iubesc toate produsele Nivea <3.


Syoss Color Protect conditioner
Nu stiu de ce-i spune "Color Protect" dar cert e ca nuanta parului meu e mai spalacita decat inainte de a-l folosi :)). Eii bine, mi-a placut fiindca mirosea placut si descurca bine parul, il "potolea" putin dar in ceea ce-i priveste culoarea... nu a protejat-o deloc. Nu pot spune ca parul meu l-a iubit, nu pot spune ca am sa il recumpar neaparat dar nici nu pot spune ca mi-a displacut incat sa nu o fac... Hmmm, voi intelegeti ce spun aici?? :)) Ca eu deja simt ca ma pierd in amanunte... imbatranesc, cred.


Bubble Bath AVON
Nyamiiii, atata pot spune: nyammmiiii!! Imi venea sa il torn direct in gura nu in cada :)). Era o editie limitata si imi pare tare rau fiindca e de vis <3. Spuma muuuuulta de te scoate din cada si ramane numai ea :D. Ce-i drept, am golit recipientul din doua "suturi". Avea din pacate doar 250 ml iar mie imi place sa torn produs, nu sa ma joc :D.


Bioten- lotiune tonica 
Mi-a placut, am folosit-o cu drag dar nu a oferit deloc matifiere. Inafara de faptul ca mirosea bine si o simteam placut pe ten , nu pot spune ca m-a dat cu ceva pe spate... Oricum, pentru pretul de 9,00 lei a meritat :).


Nivea- deodorant Stress Protect
Inainte de Craciun mi se pare, am gasit in Auchan noul deodorant Nivea Stress Protect in ambalaj cu pompita. E gen cel roll-on doar ca are pompita :D. L-am adorat! Ofera protectie, miroase super bine dar e enervant faptul ca daca dai puff de mai multe ori, curge. Deci, atentie la cate puff-uri ii dati altfel veti simti produsul si la solduri :)).
Eu una, l-as recumpara.

Deo Spray Nivea- fresh natural
Perfect, doar ca mie nu imi plac deodorantele spray fiindca le termin prea repede, acesta e singurul off pe care il am in privinta lor; in schimb, ofera protectie, miroase super bine si ramane mirosul pe haine foarte subtil...


Kit pentru sprancene Avon
Se vede ce drag mi-a fost, hm?? Vaiiii da' ce l-am iubit... (nici macar in vis nu am facut-o, dar fie...) :)).
Il urasc! Ceara aceea, pudra aceea, ambele combinate, parca am trecut printr-o tornada. Se lipeste praful de sprancenele mele cand il folosesc. Efectiv il urasc! L-am tinut prea mult pe-aici... Acum o astept in locul lui pe Anastasia :)).


Absolut Concealer-Oriflame
Nu a facut mare lucru din punctul meu de vedere, nu mi-a placut formula, puterea de acoperire, nimic... Pentru a fi multumita de el nu e recomandat sa ai deloc cearcane :)). Deci, dormiti mult si bine, nu mergeti la munca, nu va stresati, si veti fi tare multumite de el. Chiar nu mi-a placut, si i-a trecut vremea in sertar...


Super Shock mascara AVON
Tac, nu le mai laud ca deja va plictisesc :)). Le-am terminat, le-am aruncat, adios!


Mascara Maybelline Colossal 
Este inlocuitorul celui Super Shock. Le ador la fel de mult <3.



Cam acestea ar fi produsele terminate in ultima perioada :)
Daca aveti vreo parere despre unul sau mai multe produse mentionate mai sus, simtiti-va libere sa va spuneti opinia in casuta de comentarii :*.


Pupici cu lipici :* !!!

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall