sâmbătă, 28 februarie 2015

Fantasy Spring Makeup

Hello Zuzulici!!
Zvonul ca "Vine, vine, primavara!" circula peste tot si daca tot ii simtim aroma ne-am propus impreuna cu alte cateva fete dragute pasionate de makeup si/sau nail art sa o intampinam cum se cuvinte: in culori :).
Unele fete v-au pregatit un machiaj, altele un model de unghiute vesele, colorate.
Fiindca imi place sa creez machiaje nu doar colorate ci si mai iesite din comun, am creat de aceasta data un machiaj fantasy <3.
Produsele folosite le voi metiona la sfarsitul articolului; tot acolo voi lasa si lista cu fetele participante la aceasta colaborare.
Fantasy Spring Makeup mi-am dorit sa fie o "explozie de culori" si cristale asezate haotic si totodata elegant pentru a obtine intruchiparea Zanei Primaverii in conceptia mea :). Imi place sa-mi las imaginatia sa zboare in momentele in care creez un machiaj, iar machiajele fantasy imi permit asta :); aici nu prea avem reguli, suntem libere sa "cream", sa redam pe chipul nostru absolut cum dorim o poveste, o intamplare, o traire interioara.
Imi pare nespus de rau ca nu am avut o coronita din flori, arata si mai primavaratic :) <3.

Acesta ar fi rezultatul, sper sa va placa :




















PRODUSE FOLOSITE:

  • primer potion Urban Decay
  • Impala concealer
  • Catrice Prime & Fine pore refining anti-shine base
  • Sephora glitter glue
  • No-name orange glitter
  • Fond de ten Deborah
  • Fashionista loose powder
  • Sleek Acid palette
  • Sleek Ultra Matts V1
  • NYX Ultra Pearl Mania- LP 01 nude
  • Pigment verde "Elemental"
  • Cosmod Bronzer
  • Eyeliner gel Love alpha 
  • Mascara Super Shock Avon
  • Cristale no-name
  • L.A Colors Jumbo Eye Pencil


In decursul zilei de azi, sa le faceti o vizita si celorlalte fete participante la aceasta colaborare :). In orice moment pot aparea pe blog postarile lor :*


Maine e deja 1 Martie (ce repede trece timpul, parca mai ieri era Craciunul...); va doresc din toata inima o primavara colorata, vesela, vestitoare de bine <3. 

Pupici cu lipici, 
sa primiti multe flori si multe martisoare ! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall