luni, 16 februarie 2015

Favoritele momentului...

Ma bate gandul sa va scriu acest articol de ceva vreme dar timpul asta "pretios" mai rar imi permite sa si practic ceea ce imi propun.
Acum am prins putin timp liber la servici si am zis sa va scriu repede care sunt produsele mele favorite in momentul de fata (ce bine ca sefii mei nu ma controleaza :)) ).
Toate cele pe care urmeaza sa le mentionez sunt produse la care nu cred ca voi renunta vreodata, pentru mine personal sunt un must si va voi spune despre fiecare in parte de ce + sunt produse la preturi acceptabile! Stiti foarte bine ca eu nu promovez High-End-urile atata timp cat stiu si simt si eu ca e criza in Romania :D.
Asadar.............................





Urban Decay Primer Potion- review-ul acestuia il puteti citi chiar AICI. Este un primer extraordinar de bun pentru pleoapele mele putin uleioase si cazute (ridate). Nimic din ce am incercat pana acum nu mi-a oferit rezistenta machiajului asa cum o face acesta <3. Il recomand cu mare mare mare drag!! Il puteti gasi pe CosmeticStyle.


Golden Rose Velvet Matte Lipstick- este unul dintre rujurile cele mai rezistente testate de mine. Are un pret mai mult decat accesibil (aprox. 15,00 lei ) si il puteti gasi pe Cosmania.ro. Review-ul acestuia il puteti citi AICI pentru a va putea convinge ca merita :). 


CATRICE All Matt Plus Foundation & Face Powder- pe acestea tin neaparat sa le recomand fiindca au un pret mai mult decat decent si sunt extrem de calitative. Ambele produse matifiaza, fondul de ten acopera si uniformizeaza frumos tenul (acoperire medie) iar pudra se simte tare placut pe ten fara a-l incarca. Review-ul lor il puteti citi chiar AICI.

 CATRICE Prime & Fine Smoothing Refiner-  este o baza de machiaj care promite sa netezeasca tenul, sa uniformizeze suprafata acestuia in cazul in care avem pori dilatati, riduri etc. Din pacate nu i-am pregatit inca un review dar urmeaza! Se simte foarte catifelat pe ten, chiar netezeste si ofera un aspect mai placut tenului machiat. Costa aprox. 20,00 lei si il puteti gasi pe 1001cosmetice.ro.



PellAmar (gel de curatare, masca, peeling, gel contur ochi)- sunt sigura ca nu va uimesc preferintele mele pentru produsele PellAmar. Postez despre ele destul de des pe pagina de makeup si le recomand cu cea mai mare incredere posibila! Daca doriti un ten sanatos, radiant, curat, produsele PellAmar va stau la dispozitie. Review-ul acestora il gasiti AICI. Eu detin produse pentru ten mixt sau gras dar produsele sunt foarte diversificate in functie de tipul de ten. :)



Eyeliner gel Love Alpha- de cand il am, nu ma gandesc sa achizitionez altul (momentan). Sunt foarte multumita de el, se intinde extrem de usor, e foarte pigmentat si e ieftin! Nu am un review la el inca :D. Il gasiti pe CosmeticStyle cu doar 25,00 lei.


Beauty Blender Oriflame- evident nu sunt beauty blendere originale dar....le inlocuieste cu brio!!! Nu ma bate deloc gandul sa incerc produsul original, sincer! Abia astept sa va pregatesc un review la ei fiindca am doar cuvinte de lauda la adresa lor. Per bucata costa vreo 16,00 lei :). Daca aveti ocazia sa ii cumparati, nu o amanati! <3 Machiajul devine impecabil cu ajutorul acestora!


 Crema hidratanta Aquafil Light IVATHERM- este singura crema pentru fata care m-a multumit pana acum, singura care a atins in mare parte asteptarile tenului meu mixt (gras in zona T). Review-ul acesteia il gasiti AICI. Eu o folosesc si ca baza pentru machiaj <3, este absolut un rasfat pentru acest tip de ten.


Fondul de ten Comfort Lift Deborah- desi nu am reusit inca sa ii fac un review, il recomand cu mare drag. La pretul de 39,00 lei face o treaba excelenta si e foarte rezistent! Il gasiti pe Depozituldecosmetice.ro. Ma bucur tare tare tare mult ca am fost "luminata" si am ascultat de sfatul Ruxandrei; am cumparat aceste fonduri de ten fiindca si ea le foloseste de foarte mult timp si le-a laudat tot timpul. O voi face si eu intr-un review :).


Lapte demachiant Beautiful Cosmetics (de la Phenalex)- review AICI. Desi la produsele pentru corp si fata caut mereu sa imi placa aroma, sa miroase bine, acesta nu se incadreaza aici dar nu ma deranjeaza, va dati seama? :) Miroase ca si aluatul dar il adoooor! demachiaza extraordinar de repede si bine si lasa o senzatie tare placuta pe ten. Este tare bland cu tenul si sa nici nu mai pomenesc ca este BIO <3 :).


 Sampon Head&Shoulders & Crema de dus Nivea- acestora nu le-am pregatit review fiindca sunt mult prea cunoscute incat sa va aburesc si eu capul cu ele :D. Ce sa mai?? H&S este samponul familiei mele, orice am incercat pana acum m-au multumit doar pe moment, ajungand inapoi la acesta :). Curata bine, lasa parul placut mirositor si are un pret mai mult decat bun. Despre produsele Nivea nici nu cred ca are rost sa dezbat prea multe... fiindca sunt de vis! Aroma acestora sunt sigura ca le place tuturor, nu ai cum sa dai gres cand faci un cadou Nivea cuiva :). Crema aceasta de dus are o cantitate de 750, a costat vreo 13,00 lei, face spuma, e foarte delicata si miroase mult si bine, persista pe piele si in toata casa dupa fiecare dus <3.


Pigmentii NYX Ultra Pearl Mania- cumparati la reducere de Black Friday (2014) de pe MakeupShop.ro. De cand ii am, ii folosesc la fiecare machiaj <3. Am sa le pregatesc un review fiindca merita laudati si cumparati :D. I-am achizitionat tot la "insistentele" dragei mele Ruxandra :D <3.


Mascara Super Shock de la Avon- v-am prea batut la cap cu acest rimel, stiu! Dar e musai sa va spun de fiecare data cat de tare il ador si continuu sa il recomand!! <3 Daca aveti ochi mari, "de caprioare", va fi perfect pentru voi :D. Pentru ochii mici nu e neaparat recomandat fiindca are aplicatorul destul de maricel si ar fi incomod de utilizat..


Concealer L'oreal Perfect Match- l-am folosit foarte mult si inca tot mai am in el. Are un grad de acoperire tare tare bun si nu pot decat sa il recomand! Imediat dupa aplicare e recomandat sa il fixam cu pudra fiindca se aduna in liniile fine din zona ochilor. Am de gand sa imi cumpar si alte nuante. Il puteti gasi pe 1001cosmetice.ro . Costa vreo 24.00 lei dar chiar merita in conceptia mea :).




Creioanele pentru ochi Super Shock (Avon)- cunosc o gramada de fete innebunite dupa aceste creioane hiper-super-mega-extra rezistente, pigmentate si cremoase <3. Imi pare rau ca nu au o paleta de culori mai diversificata. Sunt doar 4 nuante disponibile la acest creion: negru, mov, verde turquoise si argintiu. Pentru pretul de 15,00 lei fac o treaba mult prea buna! Le recomand cu mare drag fiindca sunt de vis!!!


Farduri Mono Beauties Factory- am vreo 5 nuante dar am in plan sa imi cumpar mai multe. Sunt usor de blenduit si foarte pigmentate si rezistente. Eu le ador!!! Sunt disponibile pe CosmeticStyle.ro la 6,00 lei bucata.




Acestea ar fi favoritele momentului in cazul meu :)
Ale voastre care sunt?
Sper sa nu fi omis vreun produs :D, acestea sunt cele de care nu aveam cum sa uit, oricum :)).

Pupici cu lipici!! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall