miercuri, 18 februarie 2015

Glitter Makeup

    Mai nou am dat de "febra machiajului" :D. Seara dupa servici si dupa ce mi-am terminat treburile pe-acasa ma apuc sa-mi machiez un ochi. Da, da, UN OCHI :)). Pentru a economisi timp, energie si produse, imi machiez doar un ochi :)).
    Aseara mi-am propus sa incerc paletuta Rio primita saptamana trecuta de la Cosmod. Urmeaza sa ii pregatesc si un review dar pana atunci va arat creatia de aseara -asta in cazul in care nu ati vazut machiajul pe pagina fiindca acolo l-am postat deja :D.
    Aveam de gand sa va pregatesc acest articol imediat dupa ce am terminat machiajul dar fiindca laptopul meu are reumatism, ii trebuia pauza de odihna si se tot stingea :D. Am zis sa va scriu cateva cuvinte despre el astazi, la servici.




Este un machiaj destul de "frozen" dar ce sa fac daca muza asta m-a indemnat sa il creez tocmai asa ? :)) Stiu ca asteptam primavara, caldura, culorile vesele, aprinse...dar iete naa' ca eu v-am pregatit machiajul acesta :P.

Produse folosite:
*Concealer Impala (Lady's)
*Primer Potion Urban Decay
*Creion albastru Ada (pt forma cut-crease)
*Paletuta Rio (vedeta articolului)- am folosit o nuanta de alb, albastru si negru
*Glitter foarte fin no-name
*Adeziv pentru glitter Sephora
*Eyeliner gel Love Alpha
*Mascara Super Shock
* Fond de ten NYX Stay Matte but Not Flat
*Pudra Fashionista

- Tin sa precizez ca nu am folosit iluminator sau blush pe pometi fiindca aici vedeta e doar ochiul :)) nu cred ca era necesar sa imi pun la punct si pometii sau buzele :)))


Sper ca va place :). Cu review-ul celor doua produse din imagine, revin cat de curand :D.

Pupici cu lipici si mult sclipici :) :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall