luni, 2 martie 2015

Cugetari de primavara ...

“Întoarce-ți fața către soare și umbrele vor rămâne în urma ta.” – proverb din Noua Zeelandă



Hello Zuzu girls si bine ai venit Martie, bine ai venit primavara !! <3
Oficial este a doua de zi de primavara, moment asteptat de toata lumea, nu-i asa?
M-am gandit sa dedic acest articol unor cugetari despre ce inseamna pentru mine primavara si ce stare de spirit imi ofera aceasta cu toata splendoarea ei.
Bine de stiut ca anotimpurile mele preferate sunt primavara si toamna :D.
De ce? Fiindca...

  • Atunci cand primavara vine e clar ca iarna trece ... se incalzeste Pamantul si sufletul omului; totul devine mult mai luminos, mult mai colorat; incepe sa dispara gerul si nuantele de gri care au persistat toata iarna. Primavara e lumina, primavara pentru mine e un nou inceput (practic atunci incepe anul pentru mine...), primavara e pata de culoare asezata pe fiecare zi in parte, e anotimpul in care ma incarc oarecum cu optimism, sunt mai vesela, mai vioaie, mai energica... Savurez fiecare raza de soare si caut momentul acela de liniste in care sa-mi permit sa imi beau cafeaua fara graba, dimineata, la aparitia primei raze de soare. Linistea aceea nu se poate compara cu absolut nimic parere mea.



  • Toamna imi place fiindca dupa canicula din vara aceasta vine tip-til si ma racoreste; inspir si expir usurata.. E momentul acela pe care il astept si in care imi face placere sa imbrac un pantalon si o bluza + o geaca lejera si o esarfa; in sfarsit nu ma mai arde soarele, nu mai transpir, nu imi mai storc nervii cu intrebarea: "Azi ce sa imbrac??Sa fie si lejer, sa nu imi fie cald, sa nu transpir, sa fie ceva usor si deschis la culoare dar care sa nu imi arate celulita......" . Ufff, acesta la mine e stresul principal vara! Mie imi plac culorile de toamna; bruma, fosnetul frunzelor, toate imi dau o stare de liniste (exact ca atunci cand primim un bine-meritat concediu dupa agitatia si stresul de la munca..)

Ce-mi doresc eu de la aceasta primavara? Aceleasi senzatii pe care le traiesc si retraiesc de cand ma stiu: culorile, bucuria aceea cand vad pomii imbobociti si infloriti, multimea de flori de primavara care imi incanta simtul olfactiv, razele de soare, optimismul pe care il resimt nu doar la mine ci si la cei din jur; starea de bine pe care mi-o ofera lumina ce-mi patrunde in casa dimineata, tinutele mai lejere cum ar fi balerinii, gecutele subtiri, esarfele usoare, pantalonii subtirei, tricourile, fardurile colorate, unghiutele inflorate, parfumurile floral-fructate... toate !!
Imi doresc totodata ca acest optimism pe care il resimt primavara sa dea roade, sa obtin rezultate, sa ma faca sa uit de tot ce aparent e "negru sau gri" in viata mea. Primavara in conceptia mea e anotimpul potrivit pentru a schimba ceva la viata noastra, pentru a privi cu alti ochi lumea, pentru a gandi mai pozitiv (asta fiindca ne indeamna sa o facem pana si natura cu toata splendoarea ei). E momentul in care anotimpul in sine poate fi privit ca fiind Un Nou Inceput pe care ne apucam sa il scriem absolut cum dorim noi, in ce culori si ce subtonuri vrem noi...
Primavara este anotimpul in care eu consider ca Dumnezeu o ia cu noi de la zero si ne mai ofera o sansa, ne mai inveseleste putin sufletul si mintea, ne lumineaza caile si ne indeamna sa pasim mai increzatori pe ele. E un anotimp binecuvantat pentru mine.

Iubesc primavara... 

Pupici cu lipici! :* Va doresc o primavara frumoasa plina de realizari!

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall