luni, 30 martie 2015

Empties


Mdaa.... am reusit din nou sa termin niste produse; le-am golit, le-am adunat in plasuta de mai sus iar azi am zis sa va arat care sunt acestea de urmeaza sa aterizeze cu viteza luminii, la gunoi.
S-au adunat cateva, ma si mir. Avand in vedere faptul ca luna trecuta am mai postat un astfel de articol.... chiar ma mir cum de s-au adunat iarasi in numar atat de mare. 
Oricum, sunt produse care non-stop se termina in orice gospodarie :)) (mai exact, in cazul in care omul tine la igiena sa- zic asta fiindca mai sunt si oameni care uita ce-nseamna asta, nu prea le place sa intre in contact cu apa si sapunul ).


PRODUSE PENTRU PAR

Sampon Head & Shoulders
V-am mai povestit despre el intr-un alt articol, este samponul copilariei mele si orice altceva am incercat sau voi mai incerca, la el mereu ma voi intoarce. Parul e proaspat de la el (mirosul persista foarte bine in comparatie cu alte sampoane), parul ramane curat, nu face matreata... e foarte bun, si gata :)

Fixativ "TAFT"- Titan Look
Functioneaza ca oricare alt fixativ, nu stiu cum l-as putea descrie "mai special". Nu incarca parul, miroase bine, fixeaza bine :). Defapt, sa vorbim la trecut: nu a incarcat parul, a mirosit bine si a fixat bine :)) Adiossss :P

Johnson's baby shampoo
Mi-a fost recomandat de catre cineva, mi se spunea ca datorita faptului ca e blaaaand cu parul, il protejeaza bla-bla-bla. Nu face altceva decat nervi :D. E prea bland, nu curata bine deloc, parul mi se ingrasa groaznic de la el, etc. E bun pentru bebelusi doar.
Singurul lucru pentru care prietenul meu ii ofera un punct rosu, este faptul ca nu provoaca lacrimi :)). 

PLANET SPA Amazonian Treasure Hair Mask
Acesteia am sa ii dedic neaparat un articol, separat. O iubesc maxim! Am sa va povestesc despre ea cat de curand <3. Am terminat-o si o alta asteapta la rand sa o folosesc. :)

PRODUSE MACHIAJ- nu am terminat multe, sunt doar 3 produse la numar. Produsele pentru machiaj eventual expira, de terminat eu le termin mai greu :)).

Mascara Super Shock (AVON)
La cum am observat, in fiecare articol de genul am o mascara Super Shock in lista :). Se vede ca e rimelul preferat, nu? ;) Il mai recomand o data in caz ca pana acum nu ati fost pe faza: imi place maaaaaxim !!

Essence Liquid Eyeliner
Acesta a fost ratacit prin camera. Il tot mutam de colo-colo. De folosit nu l-am folosit iar acum clar si-a schimbat consistenta de vechi ce era. O singura data l-am swatch-uit pe mana, era foarte pigmentat, destul de rezistent dar fiindca mie imi place sa folosesc doar eyeliner gel, pe acesta l-am tot evitat. Acum, am fost nevoita sa-i spun: "Te pup, pa-pa!"

Baza hidratanta Giordani Gold (Oriflame)
Dupa cum puteti observa, recipientul e plin. Nu stiu daca aceasta baza mai este disponibila in cataloagele Oriflame; eu am avut-o in dublu exemplar, candva, si din cate imi aduc aminte imi placea (un recipient pe atunci l-am si golit). Are irizatii aurii, ofera o luminozitate aparte tenului. Pentru tenul mixt/gras nu era tocmai potrivita fiindca este hidratanta si se ingrasa tenul putin de la ea dar ca efect era super glowy. Miroase deja foarte urat, am zis sa o trimit pe drumuri mai bune :). Era si cazul. 

PARFUMURI- luna aceasta am terminat cateva... ador parfumurile, ador aromele dulci, fructate, aromele de desert, aromele fresh... puternice sa fie <3
Parfum FEMME by Avon
In catalog veti gasi exact notele de care dispune acesta, compozitia etc. Miroase super bine, super fresh, aroma persistand intreaga zi. E un parfum de succes parerea mea <3.

Parfum TODAY (AVON)
Fara dar sau poate, este un parfum foarte persistent. Mi-a placut enorm de tare <3

Parfum OUR STORY (AVON)
Mirosul dulceag al acestuia ma facea sa ma simt o fetita parfumata <3 L-am adorat !

Tesori d'Oriente- parfum
Candva, am folosit de la ei un gel de dus care mi-a placut maxim. Cand am primit anul trecut acest parfum cu look-ul unui spray de corp si i-am simtit aroma, mi-am zis: Nu se poateeee !!! <3 
Miroase diiiivin! Aroma persista pe piele si haine, nu gluma ! Produse Tesori d'Oriente eu am gasit pe okazii (in caz ca va intereseaza).

EDP Far Away (AVON)
Il aveam de vreo 5 ani de zile :); poate si mai mult. Este parfumul pe care imi era mila sa il folosesc oricand, la orice ora. Este perfect pentru ocazii, este puternic, extrem de persistent. Daca nu as fi facut baie o saptamana, credeti-ma ca ar mai fi persistat pe mine. Recent mi-am mai cumparat unul (pentru a fi asigurata iar pentru 5 ani) :))). Este preferatul meu de la Avon :)

Deo-Perfume HY-HYPS Lady's
Candva era unul dintre preferatele.. Eram innebunita dupa el. Acum mi s-au mai schimbat gusturile. Nu miroase urat, e un parfum ce denota multa energie, optimism :). 

La Vie est Belle (Lancome)
E absolut grozav !!! L-am avut in varianta mini de 20ml dar e demential si mi-a ajuns mult timp! <3
Doar un puff si persista cu brio! Toata lumea ma intreba ce parfum folosesc, e atat de imbietor si puternic <3
Mi-as dori varianta full size <3 !!

PRODUSE DE INGRIJIRE
FINALE Cream Soap (LIDL)
Este o rezerva de sapun lichid; miroase foarte bine, fresh, e hidratant si ceea ce imi placea la el foarte mult (pe langa aroma) era faptul ca avea un litru si costa in jur de 5 lei <3. Este al doilea pe care il termin si am sa-mi mai cumpar si pe alte arome :D. Il recomand!

Crema de corp Acqua di More (L'erbolario)
Aroma imbietoare de mure ma facea cat pe ce sa o mananc. Era perfecta (hidrata, miroasea demential si mult timp) dar a expirat :(. Fiind prinsa in "procesul de testare" a multor alte produse, de aceasta am uitat efectiv si am descoperit-o abia acum, cand era expirata. :( Sorry pentru ea :((

Apa de gura Colgate MAX WHITE ONE
N-ar strica sa fie putin mai mentolata... Nu stiu sigur daca am sa o recumpar, apelez mai degraba la Listerine chiar daca e mai scumpa. Nu ma plang de ea dar nu m-a cucerit neaparat. Ofera prospetime si costa putin, atat.

Lady Speed Stick - deo gel
Este preferatul, nu ma despart de el nici in ruptul capului. Faptul ca e gel ajuta si nu lasa sa pateze hainele albe. Miroase super bine si super proaspat intreaga zi. Il folosesc de ani de zile si am sa o fac in continuare.
Il recomand!


Acestea ar fi terminatele din ultima perioasa. Voi ce ati incercat din cele enumerate mai sus? :)

Pupici cu lipici! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall