joi, 19 martie 2015

Happiness is al we need - GEROVITAL face cleansing gel cream


Incearca noua gama Gerovital Happiness...
Daca nu ati facut-o inca, va anunt: ar cam fi cazul :).
Noua gama Gerovital Happiness a fost conceputa special pentru a oferi rasfat si pic de fericire fiecarui tip de ten in parte <3. 
Aceasta gama se divide in trei subgame: produsele cu extract de zmeura pentru tenul normal, produsele cu extract de caise pentru tenul uscat si produsele cu extract de afine pentru tenul mixt sau gras.
ANUNT IMPORTANT (inainte de a lua decizia sa le cumparati): a nu se lasa la indemana pofticiosilor! :)))

Crema Gel pentru curatarea fetei Gerovital Happiness cu extract de zmeura:



Descriere produs

    Este un produs destinat curatarii/demachierii tenului normal.
Demachiantul curata pielea cu delicatete, iar extractul de zmeura bogat in flavonoizi, zaharuri si vitamina C, hidrateaza si revigoreaza.
Aroma sa de zmeura ma imbata efectiv la fiecare utilizare. Baia, tenul, mainile, toate capata aroma de zmeura si nu-mi vine sa fac altceva decat sa o gust :)). Are o aroma ataaaat de placuta, atat de persistenta, atat de duuulce <3 (pacat ca nu v-o pot transmite prin monitor, v-ati convinge) :D.


Producator:

Ambalaj:
Se prezinta intr-un "tub" din plastic flexibil, foarte colorat, foarte roz, foarte girlie <3.
De ambalajul acestor produse s-au indragostit toate colegele mele bloggerite la cum am observat <3. Pentru noi, chiar conteaza si aspectul, nu-i asa fetelor? :))


Modalitatea de dozare:



Consistenta, culoare, aroma, cantitate...
Consistenta cremoasa, extrem de lejera, deloc grasa.
Culoare: alba.
Aroma: de zmeuraaaaaa <3
Cantitate: 100ml.




Ingrediente:



Utilizare:
Se aplica pe fata, gat si decolteu, se maseaza usor iar apoi se indeparteaza cu un disc cosmetic.

Impresii ...
Lasand la o parte aroma dulce pe care o are si pe care am zis ca o ador, vreau sa va impartasesc pe scurt, cateva pareri sincere despre acesta.

Eu am un "fix": nu imi place sa ma demachiez aplicand o anumita cantitate de demachiant pe ten, masandu-l pana "sterg" urmele de machiaj sau impuritati dupa care sa sterg totul cu o discheta (asa cum se cere de altfel pe ambalajul acestui produs). Apelez mereu la dischetele demachiante imbibate in produs sau servetelele umede. Varianta de a aplica produsul direct pe ten si de a-l masa in conceptia mea nu face altceva decat sa imprastie mizeria pe toata fata (de altfel, am incercat si varianta aceasta si am aratat ca Rambo) :P.
Il foloseam pana si pe tenul umed, la dus. Sunt comoda, stiu :P.

Este un produs foarte eficient, demachiaza tenul foarte rapid si il lasa catifelat, placut parfumat.
Nu este deloc gras, este chiar foarte lejer, aluneca pe ten si nu irita ochii (eu am indepartat cu ajutorul acestuia si rimelul). 
Mi-as fi dorit sincer sa aiba o cantitate mai mare (250ml) fiindca astfel, la 100ml, nu sta prea mult in baia mea. E aproape terminat :). Oricum, asta e dovada ca mi-a placut produsul, nu-i asa? :)

Pretul produsului este de 9,58 lei si il putem gasi atat on-line pe site-ul http://www.farmec.ro/ cat si prin magazinele fizice (exemplu: Penny Market - unde este disponibila intreaga Gama Happiness).

Voi ati incercat vreun produs Gerovital Happiness? :)

Pupici cu lipici !! :*




Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall