miercuri, 18 martie 2015

OOTD: ALL BLACK

    Va vorbeam zilele trecute pe pagina mea despre noua sectiune pe care am de gand sa o inaugurez pe blog :), mai exact sectiunea fashion cu outfit-uri. Nu v-am spus ce m-a motivat sa fac asta, asa ca va spun acum. 
    Draga mea Chloe (noua mea prietena din garderoba) a facut-o :). Ea m-a convins sa imi ofer o sansa si in acest domeniu si sa ii ofer si ei o atentie aparte intr-un outfit intocmit cu gust, pentru a-i scoate si mai tare in evidenta frumusetea si cat de versatila este. <3
    Campania ALL BLACK by Adona.ro despre care v-am informat chiar ieri, deasemenea nu putea ramane fara un outfit corespunzator, nu-i asa? Geanta Chloe black, tinuta black din cap pana-n picioare ... combinatie perfecta!  :)
Negru este nota de eleganta oricand, oriunde; acestei note de eleganta o femeie ii ofera un plus in momentul in care opteaza pentru accesorii potrivite cum ar fi o geanta.



MY ALL BLACK OUTFIT & CHLOE BLACK

*Va invit sa va uitati la fotografii ascultand o melodie care se incadreaza perfect in acest articol. BLACK WIDOW  :). Mie imi ofera o stare de optimism, imi da energie :).








Am optat pentru o tinuta lejera si totusi de efect. 

*leggings simpli, negri
*bluza cu aplicatii din imitatie de piele cu un fermoar auriu, elegant
*botine simple, negre, cu siret
*ochelari de soare

si

*Draga mea Chloe black <3
















Astept parerile voastre!
Nu uitati deasemenea de reducerile din sectiunea ALL BLACK pe site-ul Adona.ro !
Zeci de modele de gentute pentru toate gusturile + Geanta Chloe Black la pret redus :)
Oferta disponibila intre 15.03.2015 - 22.03.2015.
Hurry up! :*

Pupici cu lipici! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall