vineri, 24 aprilie 2015

Before and After using Scholl Velvet Smooth Electronic Foot File

Hello Zuzu girls!
Cu putin timp in urma v-am prezentat Pila Electronica Scholl Velvet Smooth cu cristale de diamant. Azi, a sosit timpul sa va arat si efectele acesteia dupa o singura utilizare! Da, da.. ati citit bine ! Colajele pe care am sa vi le atasez aici contin fotografii cu un before-after la o singura utilizare.
Am tinut neaparat sa va arat aspectul calcaielor dupa o singura utilizare pentru a va convinge de eficienta acestei pile.


Am testat pila electronica atat pe calcaiele mele cat si pe talpile prietenului meu care are foarte mari probleme cu pielea uscata si bataturile.
Pila a facut fata cu brio, a fost mai mare placerea sa o folosim (si o vom face in continuare!). Aceasta indeparteaza foarte bine pielea uscata sau bataturile, este abraziva dar nu deranjant de abraziva. Indeparteaza ce e de indepartat, strat cu strat fara a provoca vreo leziune cutanata. Ne place maxim!

Sa va arat asadar fotografiile:




Primul colaj reprezinta calcaiul meu.
Before si After la o singura utilizare care sincera sa fiu nu cred ca a durat mai mult de 7 minute.



Urmatorul colaj reprezinta talpa prietenului meu. El are pielea extrem de uscata pe intreaga talpa si i se exfoliaza foarte urat.
A fost o bucurie pentru el cand i-am zis sa stea sa-i pilez talpile :) (ii place de regula sa fie rasfatat, sa se simta ca la Spa pe cat posibil :D ) iar de efect...sa nici nu mai vorbim. Chiar a fost incantat.


INAINTE de fiecare utilizare a pilei electronice Scholl Velvet Smooth e recomandat sa avem talpile/calcaiele bine inmuiate pentru o mai buna eficienta a acesteia. DUPA utilizarea pilei, pentru hidratare si emoliere am folosit Crema Hidratanta de zi (Scholl Velvet Smooth) cu formule inovative MarineActive si DayMoist CLR + vitaminele A si E + Omega 6.
Textura acestei creme este una extrem de usoara, lejera si se absoarbe foarte repede in piele. Diferenta se simte imediat dupa utilizare, e un adevarat rasfat sa o folosesti. Talpile noastre au fost ca si imbracate intr-un strat subtire de silicon dupa utilizarea acestei creme.
Aaa, da... si miroase foarte placut ! <3 


Noi ne declaram extrem de multumiti de ambele produse: atat de pila electronica cat si de crema hidratanta de zi. Au devenit un Must Have pentru noi; in confortul casei noastre avem parte de un ritual pentru calcaie/talpi curate, exfoliate, hidratate, fara a merge la salon, fara a cheltui banii la "n" sedinte de curatare si intretinere.
Merita investitia si garantez rezultate imediate!

Multumesc inca o data BUZZStore si Scholl Romania
Datorita voua talpile noastre sunt ingrijite, catifelate, pregatite pentru sezonul cald :).



Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall