miercuri, 1 aprilie 2015

SENSE: The Light Of Beauty

"Obsesia" mea pentru lotiunile tonice nu este un secret. Ador senzatia pe care un produs de genul o ofera, ador consistenta lichida in contact cu tenul meu, ador sa incerc orice fel de lotiune tonica, orice fel de produs care e lichid <3.
Zilele trecute am primit un coletel cu 3 produse de la Pentru corpul tau. Unul dintre cele 3 produse pe care le-am ales pentru testare era bineinteles un tonic. Toata sunt tonifiata, ce sa mai? :))

Site-ul http://pentrucorpultau.ro/ ne sta la dispozitie cu o gama extrem de variata de produse (produse cosmetice, bijuterii,  suplimente nutritive, tehnico-medicale etc). Fiecare gama de produse cuprinde brand-uri foarte renumite. De exemplu, la gama de cosmetice ne intalnim cu Farmasi, Kallos, Bioliv, Cosmetic Plant etc. 
Ceea ce imi place mie personal la acest site, este faptul ca desi cuprinde produse pe care la o adica le gasim si prin magazinele fizice, preturile acestora mi se par a fi imbatabile. De altfel, shopping-ul online pentru foarte multe persoane este mult mai comod si rapid. Avantajul acestui site (ma repet) este si faptul ca are la baza gama foarte variata de produse- nu suntem obligati sa intram pe 10 site-uri de cumparaturi.
Revenind la subiectul de astazi...
Brand-ul Kallos este cunoscut de toata lumea; se extinde sub ochii nostri, produsele lor se inmultesc si se perfectioneaza pe zi ce trece. Incepand cu mastile cu placenta renumite si pana la produsele de makeup, acestia reusesc mereu sa surprinda piata de cosmetice. Unul dintre produsele noi ale acestora este chiar apa tonica de care vreau sa va povestesc eu astazi.

Denumire Produs
SENSE Toning Facial Water Tonic - The Light Of Beauty


Ambalaj/cantitate
Se prezinta intr-o sticluta cu pompita- imi place extrem de mult aspectul sau. Uitandu-te la acesta, iti denota oarecum puritate, igiena, prospetime. Faptul ca are pompita mi se pare foarte interesant; nu se evapora ca atunci cand tonicul e in varianta spray cu pulverizator si ce e important: dozez exact cantitatea dorita.
Produsul are 100ml



De unde il puteti comanda si la ce pret?
Il poti comanda de AICI la pretul de 12,50 lei. (apasand pe cuvantul "aici" veti fi directionate direct catre acest produs pe site-ul Pentru corpul tau).

Ingrediente
Nu este testat pe animale, nu contine coloranti sau parabeni !


Aroma/consistenta
Miroase a trandafiri (aroma de trandafiri niciodata nu am suportat-o in parfumuri sau cosmetice- acesta este un minus din punctul meu de vedere numai! )
Produsul este lichid, apos, transparent- ca apa doar ca are miros :).


Parerea mea despre tonicul SENSE
Sincera sa fiu, nu e degeaba descrierea The Light Of Beauty pe ambalaj.
Mie imi place extrem de mult (excluzand aroma de trandafiri pe care nu prea o suport si imi vine sa imi infund narile cand o folosesc :D).


Aceasta apa tonica (ca oricare apa tonica de altfel) se foloseste ca al doilea pas dupa curatarea tenului.
Rasfata tenul, il revitalizeaza, ii ofera o tenta tare shiny. Aspectul acela luminos pe care mi l-a oferit e de vis !
Nu crede omul ca un produs ieftin poate fi si bun, nu-i asa? Ei bine, acest produs este una dintre dovezile mele ca si un produs ieftin poate face treaba buna.
Am tenul mixt, nu il matifiaza si totusi imi place. Produsul nu este menit sa matifieze (este destinat oricarui tip de ten de altfel), asa ca nici nu am avut aceasta pretentie de la el si ma repet: imi place ! Imi place senzatia placuta pe care mi-o ofera, tonifiaza si imi lumineaza efectiv tenul.


PE SCURT :
Imi place fiindca...

  • revitalizeaza
  • ofera luminozitate ( i se potriveste descrierea The Light Of Beauty <3 )
  • potrivit oricarui tip de ten
  • ofera senzatia de ten tonifiat, sanatos
  • NU CONTINE PARABENI, este un produs "prietenos" cu omul :)
  • imi aduce aminte de apa micelara Sebo Vegetal de la Yves Rocher despre care v-am vorbit AICI. Si aceea imi lasa tenul radiant, luminos, sanatos :)
Nu imi place fiindca...
  • miroase a trandafiri 
  • nu are o cantitate mai mare :(
Voi ati incercat sau v-ati dori sa incercati acest produs? :)

PUPICI CU LIPICI :*


Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall