vineri, 19 iunie 2015

Review: M-am demachiat...fara demachiant


Hello- bello Zuzu Girls !!
    Nu stiu cate dintre voi ati aflat de site-ul www.biorose.ro dar daca nu ati aflat inca de el, vi-l prezint cu drag, pe scurt :)
Biorose este un magazin online care va sta la dispozitie cu produse cosmetice, produse de makeup si de curatenie, accesorii, aparaturi pt bucatarie, suplimente alimentare si nutritive etc.
Toate acestea au fost selectate cu atentie in ideea de a oferi clientului o diversitate de produse (de la diferite branduri) fara ca acestea sa contina macar un gram de substante nocive :); mai pe scurt: sa avem la dispozitie un  bioshop la produsele caruia sa ne reintoarcem cu incredere :).
    In continuare as dori sa va prezint o laveta cosmetica (subiectul zilei de azi de altfel...) cu ajutorul careia m-am demachiat fara a folosi o apa micelara sau vreun produs crema; efectiv am folosit doar laveta umezita sub jetul de apa calduta.




    Zilele trecute va aratam pe pagina mea de makeup ca am primit din partea Biorose un rimel natural Benecos si un prosopel cosmetic despre care va scriu cateva cuvinte mai jos:


        Initial nu am avut incredere in eficienta acesteia; imi si imaginam deja procesul de demachiere horror: rimel intins, tus intins, fard de pleoape manjit ici-colo, prosop umed si murdar fara rezultate.
Ei bine, m-am inselat! Microfibrele nu s-au inventat degeaba pare-se :) 

    Dupa cum puteti observa in imaginea de mai sus folosind efectiv doar laveta umezita, obtin o demachiere eficienta si chiar rapida!
Dupa acest proces putem incepe linistite curatarea tenului cu gelul sau produsele preferate :).
Demachierea cu laveta nu mi s-a parut deloc agresiva, nu zgarie, e blanda cu tenul :). Fiind obisnuita sa folosesc produse special pentru demachiere (ma repet, gen cele crema sau apele micelare) clar am simtit o diferenta in cazul de fata dar nu am ramas deloc dezamagita :). In cateva minute am fost demachiata complet, am indepartat usor pana si tusul waterproof :).


Pretul acestei lavete este de  16.00 ron si e disponibila chiar AICI.
    Imi place ideea de "laveta cosmetica". Eu mi-am propus sa o folosesc nu doar pentru demachiere ci si pentru a-mi tapota usor tenul dupa spalare. Stim bine ca tenul necesita NEAPARAT  un prosop separat care sa fie mereu schimbat, curat.
Laveta cosmetica Vixi  se curata si se usuca foarte usor. Dupa cum este mentionat si in fotografia de descriere luata de pe site, nu e voie sa-l spalam la o temperatura mai mare de 60 grade si nu e voie sa folosim balsam de rufe! Asta, ca sa nu distrugem microfibrele (efectiv sa ii pastram calitatea).


Initial ma gandeam sa o folosesc pentru curatenie in casa :D dar m-am razgandit, desi...e menita sa faca si asta :).
Am sa o pastrez numai si numai pentru ten chiar daca ma roade curiozitatea si mi-as dori sa-mi vad geamurile cristaline :)).

Voi ati folosit sau v-ar tenta sa folositi o laveta cosmetica? :)

Pupici cu lipici !!! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall