joi, 18 iunie 2015

Universul magic al produselor Eglantine (review: lapte demachiant)

Hello Zuzu girls !!
    Rasfatul EglantineBeauty continua... de data aceasta cu  Eglantine Cleansing Face Milk <3.
De ce zic "continua" ? Fiindca v-am mai prezentat un produs sub numele acestui brand daca va mai aduceti aminte; review-ul minunatului Eglantine Face Tonic :); produsele sunt primite de la Elena (http://www.bysunshine.com/) :). Va reamintesc ca puteti lua legatura cu ea oricand daca sunteti interesate de aceste produse (produse care merita sa fie promovate si spun asta din tot plamanu'  :D !).
    Buuun, astazi am sa va vorbesc asadar despre laptele demachiant Eglantine care m-a cucerit din toate punctele de vedere. Veti vedea imediat DE CE.



     Eglantine- Cleansing Face Milk
Spun "Universul Magic al produselor Eglantine" fiindca acestea au reusit sa ofere tenului meu rasfatul dupa care tanjea de foarte mult timp. Produsele Eglantine nu doar ca te invaluiesc in aroma Rosa Damascena ci iti "mangaie" efectiv tenul si ii ofera ingrijirea de care are nevoie pentru a putea radia cu adevarat. Acestea consider ca sunt cele mai potrivite cuvinte de descrierie in cazul de fata.


Ambalaj
Recipient din plastic,simplu, elegant, cu pompita. In conceptia mea ambalajul acestuia denota prospetime, puritate, calitate. Uitandu-te la el si fara a-l cunoaste, iti poti da seama ca produsul nu te va dezamagi :).
Faptul ca e cu pompita ajuta foarte mult la dozare; nu pierzi cantitati industriale de produs.
    


Consistenta
V-am mai spus ca eu mai mereu evit sa folosesc produsele pentru demachiere crema; niciodata nu mi-a placut sa apelez la acestea si de cand e moda cu apele micelare mi-am zis "Hai maaai Anita- uite ca acu' te speli macar pe fata :P "; asa am ajuns sa ma demachiez doar cu ape micelare.
Daca tot am primit laptele demachiant Eglantine m-am rugat in gandul meu sa nu fie  gras, sa aiba o textura lejera, usoara, potrivita pentru tenul meu mixt. Asa a si fost!



Consider ca fotografiile de mai sus vorbesc de la sine :).
Consistenta cremoasa, usoara, de lapte; se topeste in contact cu pielea si emana un parfum....atat de placut, incat am inceput sa o folosesc pana si pe brate. Nu radeti :D, ati citit bine! Va prezint demachiantul pe care il pot folosi pana si pe post de lotiune pentru corp!
Hidrateaza, parfumeaza, nu incarca pielea...ce sa mai? E perfecta pentru mine!
Aroma ei persista aprox. 5 ore pe brate; pe ten nu e sesizabila atat de mult.

Cantitate
175 ml (mi-as dori sa aiba cel putin juma' de litru :D - asa cum de altfel mi-as dori sa aiba si tonicul din gama aceasta).

Ingrediente
Tot ce e mai bun... e strecurat in recipientele produselor Eglantine :)


Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.

Provenienta: Turcia


Imi place la nebunie fiindca...
  • demachierea e rapida si eficienta cu ajutorul acestuia; nu e nevoie de foarte mult produs pentru demachiere (asta depinde categoric de produsele de makeup- daca sunt sau nu waterproof, ce rezistenta au, cate straturi de fond de ten aveai aplicate :P etc. ...); timpul de demachiere depinde categoric si de asta :)
  • miroase dementiaaaaal si persista foarte placut si foarte mult timp
  • tenul capata senzatia de "proaspat spalat', devine ferm, revigorat, parfumat
  • e lejer, nu lasa pelicula grasa, lipicioasa
  • l-am folosit dupa cum v-am spus pana si pe post de lotiune pentru corp, pe brate :). E mult prea delicat si parfumat incat sa nu-l fi incercat si asa :D. Rezultatul este woooow! Parca as fi iesit proaspat de sub dus; la adierea vantului imi lovea narile arima aceea placuta de Rosa Damascena in combinatie cu celelalte ingrediente de vis: ulei de cocos, panthenol etc.
  • datorita acestor doua ingrediente din urma produsul are si efect emolient, calmant. Am sesizat asta :).  
  • are proprietati de purifiere, ofera luminozitate tenului.Cum spune si producatorul "Skin Surface reflects light so skin has glowing appearance"  :)


E nevoie de mai multe cuvinte de lauda, ce ziceti? :)


Il recomand cu cel mai mare drag ! Nu are cum sa dezamageasca pe cineva...nu are cum!

Sunt curioasa: care sunt produsele voastre de demachiere preferate? 

Pupici cu lipici Zuzulici :* 





















Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall