miercuri, 8 iulie 2015

I like to move it, move it...


    Miscare, miscare, miscare !!! Pentru o viata sanatoasa faceti exces de miscare :D !
Indiferent ca e vorba de un joc, de un sport sau dans, miscarea face bine! Avem nevoie de ea precum avem nevoie de hrana, apa sau prietenii care reusesc mereu sa ne scoata din monotonie.
    In copilarie trebuie sa recunosc ca eram "hiper-activa". Parca o aud si acum pe matusa mea cum imi spunea: "Anita...pai tu te miri ca esti asa slaba?? Nu stai in repaus nici un minut! Macar dupa ce mananci stai linistita colo' o juma' de ora...!".
Nu-mi placea sa fiu slaba; scandura din profil era mai grasa decat mine iar dupa cele spuse de matusa mea, m-am pus serios pe ganduri: "Gata, de acum in colo dupa ce mananc, ma pun la ingrasat (a.k.a STAU...)." . Ce-i drept, mare lucru nu am rezolvat cu tot repausul de dupa masa fiindca eu tot activa eram. Degeaba stateam linistita "sa se aseze mancarea", in vene imi clocotea sangele acela de dansatoare, de fata care iubeste tot ceea ce reuseste sa-i miste muschii si sa-i stoarca transpiratia prin pori :).
    Ani de zile, am practicat dansul (dans de societate, dans sportiv). Dansam pana si in somn :)). Dansul a fost si va ramane pentru totdeauna "marea mea iubire" incomparabila cu orice alta activitate. Dansam la concursuri, dansam acasa, dansam cand mergeam in vizita cu familia (faceam coregrafii cu prietenele si ii rugam pe parinti sa se aseze si sa ne priveasca- asta faceam la fiecare intalnire, fara exagerare!)- va arat pe aceasta cale o fotografie cu mine si cativa membri ai trupei de dans din care am facut parte, candva...demult...dar parca a fost ieri ~ a fost chiar prima trupa de dans sau mai bine zis: inceputul drumului batatorit in pasi de cha-cha, salsa, tango, rock'n'roll etc.. :)

*one of my sweet memories
    Dansul ma elibera de orice tensiune sau suparare. Dansul pentru mine a devenit un mod de exprimare. Prin dans o lasam la o parte pe Anita cea de toate zilele si o urcam pe scena pe Anita cea energica, pe Anita care traia fiecare dans ca pe o intamplare redata detaliu cu detaliu. Ma mandream cu fiecare costumatie,  imi gadila auzul aplauzele celor din sala de spectacol, imi mangaia sufletul cand primeam un buchet de flori drept rasplata pentru concursurile numeroase castigate.
    Aveam numeroase aparitii in ziare, show-uri live la Tv, experiente de neuitat si de neinlocuit.
La varsta de numai 16 ani am infiintat si eu o trupa de dans pentru copii cu varste cuprinse intre 3 si 10 anisori carora sa le pot impartasi tot ceea ce am trait si eu pe scena. A fost o adevarata provocare pentru mine aceasta activitate dar am iubit-o maxim...si am fost si eu iubita la randul meu de catre copiii veseli care imi multumeau de fiecare data ca ii invat sa danseze.
    Facultatea mi-a schimbat stilul de viata; am renuntat la dans in favoarea acesteia, a fost cea mai mare greseala ca nu am invatat sa imi gestionez timpul altfel si sa nu renunt la dans niciodata.


....... pe langa povestea cu dansul am practicat bineinteles si alte tipuri de activitati, cum ar fi:

  • basket





  • voley

  •  jocurile-n strada cu prietenii, vecinii: 

                                                   *alergatul de dragul "intrecerii"


*SOTRON




* Jocul cu Elasticul

etc.

Copilaria mea a fost una extrem de activa si creativa!
Mereu inventam cate-un joc cu fratele, verisoara sau prietenii mei. Fiecare joc necesita energie, ne-a placut la nebunie !

    Maturitatea trage din pacate dupa ea multa munca, responsabilitati, ganduri, lipsa de timp efectiv- da, da...e vorba despre timpul care tace si trece ; timpul care ne fura atat de multe in viata aceasta... timpul contra caruia simtim ca nu putem lupta indeajuns asa ca ne asezam si il lasam sa zboare incotro o vrea el.
Devenim sedentari, ne punem in miscare doar creierul cu toate problemele cotidiene, uitand ca mai avem si oase, musculatura, un corp care daca ar putea ar "urla" sa-l bagam mai mult in seama.
Oare nu ne lipseste ambitia? Oare nu ar trebui sa miscam macar un deget pentru sanatatea noastra clatinata in ultimii ani din cauza stresului si tensiunii care ne inconjoara?
    Sunt copii din pacate, care nu se pot bucura de o copilarie activa cum am avut-o noi. Multi copilasi ar umple timpul (pe care noi il risipim), cu joaca, cu alergatul, cu rasetele in hohote intre timp ce cad si se rostogolesc in iarba, intre timp ce urca scarile in graba si isi scapa papuceii din picioruse, intre timp ce parintii ii cheama la masa dar ei sunt preocupati sa urmeze lectii de echitatii pe cainele vecinilor...
Pentru ei bucuria ar fi miscarea...

    MISCAREA FACE BINE , avem nevoie de ea, acum mai mult ca niciodata !! 
Tocmai de aceea, vino si tu la CEA MAI MARE ORA DE SPORT care vizeaza atat sanatatea ta cat si sanatatea copilasilor bolnavi de cancer de la Spitalul Fundeni.
Prin intermediul Telekom Romania, toti banii adunati in urma inscrierilor vor merge catre copilasii bolnaviori.
    Daca esti din Brasov sau din imprejurimi sau efectiv ai posibilitatea de a ajunge acolo: in data de 11 iulie 2015, in Piata Sfatului, se va desfasura cea mai mare ora de sport !
12 ore de miscare  (de la ora 9 dimineata pana la ora 9 seara) si  atmosfera intretinute de  antrenori de fittness din tara si din strainatate. 


Veti avea acces la:
  •  #Kangoo Jumps cu Ildiko Dosa
  • #Rebound AAS cu Dana Boros
  • #Khai Bo cu Adrian Borozan (Fitness Scandinavia)
  • #Functional Training cu Cristina Androne si Ana Maria Guther (Fitness Scandinavia)
  • #Steel Combat cu Fernando Gorini
  • #Steel Tonic cu Fernando Gorini
  • #Zumba cu Marius Grancea si Mihaela Opria
  • #Onekor cu Mihaela si Marius
Si la:

  • Boot Camp Romania (Ultimate Workout)- exercitii inspirate din antrenamentele de tip militar
  • Real Ryder (20 de biciclete stationare)- inscrieri la Marius Grancea
  • Gravity (5 posturi de lucru): antrenamente pentru toate grupele musculare folosind aparate cu scripeti
  • TRX: antrenament suspendat, cu greutatea corpului (20 de posturi de lucru)
  • Zona fotbal

Va fi pusa in scena si cea de-a II editie a CROSULUI, MISCAREA FACE BINE !!!

   In Piata Sfatului va fi amenajat un traseu simplu si unul cu diferite obstacole  pe o lungime de 4 km.
:).

                                                Pentru inscrieri accesati linkul urmator:
                                                        http://miscareafacebine.ro/cros/

Pe locuri, fiti gata...
START !!! :D

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall