sâmbătă, 11 iulie 2015

REVIEW: Farmasi Matte Lipstick

Hellooo Zuzu' girls !!
    Rujurile mate FARMASI de foaaarte mult timp erau in wishlist-ul meu ; le puneam in cosul virtual (pe site-ul http://pentrucorpultau.ro/ ) si le scoteam. La doua- trei zile iar intram si iar le scoteam. Tot asa timp de cateva luni (fara exagerare). Sunt exagerat de ieftine si totusi le scoteam din cos. Poate va intrebati "de ce"? Raspunsul meu e unul simplu: habar n-am! Pe bune, habar nu am ce m-a retinut sa dau comanda. Am citit recenzii faine ale acestor rujuri, erau ieftine...si totusi nu le-am comandat! Nu sunt deloc hotarata... aveti dovada in fata. :D
    Ca sa vedeti ca legea atractiei chiar functioneaza :D. Salivam dupa ele, mi le imaginam deja in trusa de makeup si hoppp-asa' cei de la Pentru Corpul Tau m-au contactat pentru o noua colaborare (stiti ca am mai colaborat cu ei in trecut- pe aceasta cale vreau sa le multumesc ca s-au intors la mine si apreciaza munca mea de blogger "ametit" deseori :) ). Bineinteles ca nu m-am abtinut si am ales 3 nuante supeeeerbe de rujuri mate Farmasi :) (restul nuantelor sunt in lista mea de dorinte...le vreau pe toateeeee !!!!!! ) <3 :




De la stanga la dreapta puteti observa:

  • FARMASI Matte Lipstick #03
  • FARMASI Matte Lipstick #10
  • FARMASI Matte Lipstick #11

Ambalajul este unul simplu negru dar elegant, de efect, foarte rezistent a.k.a profi !
Vin introduse intr-o cutiuta neagra din carton iar batonul efectiv are imprimat logo-ul Farmasi <3 How cute !! <3 Mi-a fost mila sa incep sa le folosesc!




Textura cremoasa, usor-usor-usor uscata. Recomand inaintea aplicarii acestuia sa va hidratati bine buzele pentru a evita aspectul de cojite.

Finish-ul categoric este unul mat. La aplicare pare mai cremos dar pe parcurs se usuca, devine mat.

Ingrediente: 

Pigmentatie foarte mare!  <3 Sa va arat niste swatch-uri de grup :D

*fara blitz


*cu blitz


    Dintr-o singura aplicare, puteti vedea ce putere de acoperire au :) <3 Le iubesc ! Le vreau pe toate!! Ma credeti?? :D


Gramaj: 4 gr. (mi-as dori sa aiba mai mult dar ma linisteste gandul ca fac treaba buna, acopera repede si bine buzele, sunt pigmentate...asa ar trebui sa ma tina mult si bine). Nu? :D

#03

#10

#11
Rezistenta:
    Sunt nuante prea aprinse pentru a le purta la munca, nu am avut ocazia sa le testez personal doar acasa, intre timp ce stergeam praful, faceam mancare, aspiram etc :D. Da da, gospodina de mine... :P. Inca de la prima aplicare realizezi de ce calitate dispun aceste rujuri. Avand in vedere ca l-am testat seara, dupa munca, l-am aplicat seara la ora 18:00 si il mai aveam pe buze la ora 21:00. M-am decis totusi sa merg sa fac un dus dupa toate treburile casnice si asa....l-am sters. A rezistat oricum cu brio, nuanta tot ramanea pe buze chiar daca mancam spre exemplu.
    L-am folosit inclusiv pe cateva dintre clientele mele mai "curajoase". 
Le-au laudat tare mult. Spre exemplu, una dintre dintre ele s-a lasat convinsa de mine si m-a lasat sa ii aplic nuanta #03: rosul acela seducatoooor care ma duce cu gandul la dansatoarele flamenco :D. Am aplicat nuanta pe buze la ora 12:00 si abia seara pe la ora 17:00 incepea sa se stearga usor (asta dupa ce a mancat, a baut). Dar buzele i-au ramas totusi colorate.

Nuanta ar fi mult mai intensa dar fata nu era obisnuita cu rosul si a zis sa ii tapotez doar putin buzele, sa nu fie prea "aprinsa" culoarea. Pana la urma a zis: data viitoare vreau tot rosu ! :) PUNCT OCHIT, PUNCT LOVIT ;).

    Un alt machiaj dar cu nuanta #10.
"I'm a Barbie Girl...in a Barbie woooorld .. ":D 
Nu-i asa ca e ca o papusa Barbie?? <3
    S-a declarat extrem de incantata atat de rezistenta cat si de textura si nuanta. Fata adora nuantele de roz iar aceasta a dat-o pe spate efectiv <3. Me happy! Asta conteaza, clienta sa fie multumita, sa se simta cu adevarat frumoasa :).


#11 este o nuanta de portocaliu supeeeerb, de vara. Dar din pacate nu am avut INCA ocazia de a-l folosi la machiajele fetelor. Zilele viitoare sper sa il testez pe mine la un machiaj colorat, cum imi place mie :D. Am sa revin categoric cu fotografii!


Ma declar indragostita de ele !
Cand le porti pe buze...nu-ti mai vine sa-ti saruti iubitul :D :)). Textura, nuantele extrem de pigmentate... sunt de vis !!! Ehh, si chiar daca l-ai saruta, nuanta tot ramane pe buzele tale.

Sper ca v-am convins ca merita! :)
Le puteti comanda si voi la pretul de NUMAI 12,00 lei chiar AICI :*.
Nuantele disponibile:


Pupici cu lipici si Farmasi Matte Lipstick !!!! :*
MUAHHHHHH ! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall