joi, 2 iulie 2015

Sambata... o zi din viata mea

I : "Ce-ai facut sambata, Anyta?"
R : "Pai ce-am facut si sambata trecuta..."

Asta inseamna rutina Zuzulicile mele... sa iti obosesti fiecare particica a corpului, sa iti bagi in priza fiecare neuron pentru aceleasi treburi, probleme, activitati.
    Viata mea e plina de rutina! Imaginati-va o cisterna plina-plina-plina de apa (apa reprezentand treburile pe care le fac zilnic). Cu fiecare rasarit de soare, acelasi pahar de apa completeaza nivelul in cisterna. Cate pahare mai incap oare? Hm?? Vad cum cisterna isi pierde echilibrul..se rastoarnaaaa !!!!!!!!!!!!! E plina !!!!
    Din pacate, o data cu inaintarea in varsta (nu de parca as fi asa batrana..), omul mai uita de distractie si relaxare. Apar probleme mult mai importante (aparent) decat o lovitura zdravana care sa ne scoata din monotonie.
Sa va prezint pe scurt o zi de sambata din viata mea, in care pregatesc "terenul" fiindca imi vin clientele la machiaj (este una din zilele cele mai agitate inafara de programul de la locul de munca unde e agitatie si mai mare):



  • indiferent de ora la care ar trebui sa ma trezesc, imi place sa pun alarma sa sune mai devreme cu o jumatate de ora pentru senzatia de " iiiiiiiiiiii....mai pot dormi inca juma' de ora pana la ora X ! :D" . Da, suna poate aiurea dar credeti-ma ca asta fac ZILNIC nu doar sambata! Somnul acela dulce din jumatatea aceea de ora...e cel si cel mai dulce :) :D
  • cu chiu, cu vai... imi deschid ochii, ii trantesc o palma telefonului sa taca "Houuuu ca m-am trezit !!!! Mai taci! "; da...de parca sarmanul m-ar si intelege :-/. Infine, diminetile (chiar si weekend-urile) le incep cu o doza de nervi dupa somnul dulce de juma' de ora de care va ziceam; asta pana cand realizez pe bune ca eu am setat telefonul sa sune, nu a fost alegerea lui :P si ar cam fi musai sa-mi ridic fata din perna.

  • am ajuns in baie... incet- incet imi recapat puterea si imi pot spala dantura, imi pot duce la bun sfarsit rutina de ingrijire (incluzand si rimelarea! - daca nu aplic rimel, nu ies din casa, nu ma fac vazuta)

  • merg si ma opresc in fata dulapului: "Sesaaaammm....deschide-te!" ; dupa 5 minute petrecute in fata lui cu cerebelul in punctul mort "Sesaaaammm.... inchide-te!". Pai daca nu stiu ce sa imbrac? :D Ma asez pe scaun inca 2 minute si voila....o idee imi strapunge creierul! Stiu ce imbrac! :D (Asta dupa ce am reusit sa rascolesc toate hainele...)

  • imi aranjez pe masa de birou produsele de machiaj... agitata ! Ce am facut pana pana acum?? (Imediat vine prima clienta!)
  •  I NEED A COFFE, NOW !!!!!

  • Vin fetele, (una intarzie)... sunt agitata, imi simt blocat creierul, nu am idee ce culori sa combin la machiaj, clienta Y ma streseaza! Imi spune ca vrea machiaj colorat...cand e gata imi spune ca e prea colorat! Alta fata nu stie ce-i place, o machiez, nu ii place, o sterg, reiau tot procesul, ii dau oglinda...parca-parca e mai bine, dar totusi, ceva mai lipseste??
  •  Tensiunea meaaaa...crap! Uneori simt ca nu le pot face pe plac nicicum! Cu accent pe cuvantul UNEORI fiindca mai am si zile bune, hai sa nu ma plang. :P

Pana la urma, reusesc sa o multumesc...


  • Vine urmatoarea clienta; sunt deja ciufulita, obosita, transpirata...fara chef!
  • I NEED ONE MORE COFFEE, NOW !!!!

  • Cumva-cumva duc la bun sfarsit ziua...ma apuc de treburile casnice: curatenie dupa tot Tsunami provocat in timpul machiajelor, gatesc, pun rufe la spalat,fac un dus rapid si plec de acasa:  mergem in vizita la parinti dupa care ne intalnim cu prietenii si jucam un biliard. Ce mai partida !! Ma fac luntre si punte sa castig :D. A meritat oboseala, huh? :)

  • Sambata, de regula, ora 02:00 noaptea ne prinde langa masa de biliard, in hohote de ras, muzica si... DANS. Da.... cand ne-apuca, ne-apuca :D.
  • Ptiuuu, e gata ziua ... ?!

    O femeie mereu alearga, mereu o tine in agitatie; o femeie are nevoie de un plus de protectie iar
Rexona uite ca vine cu o solutie :) :
REXONA MotionSense a fost creat special pentru persoanele active!



• Rexona MotionSense este primul antiperspirant din lume care conține microcapsule activate de mișcare și îți asigură protecție eficientă și senzație de prospețime pe parcursul întregii zile.
• Pentru că susține un stil de viață activ, Rexona a creat MotionSense, o tehnologie inovatoare, cu microcapsule, ce se activează la fiecare mișcare.
• Cu cât faci mai multă mișcare, cu atât se eliberează mai multă prospețime. Microcapsulele cu parfum se sparg la fiecare mișcare pe care o faci, pentru ca tu să te bucuri de o senzație de prospețime îndelungată. Oricare ar fi pasiunea ta și orice ti-ai dori să realizezi, Rexona, cu tehnologia unică MotionSense, te ajută să faci faţă provocărilor fiecărei zile.



Fie că preferi varianta spray, stick sau roll-on, deodorantele antiperspirante Rexona cu MotionSense conțin milioane de microcapsule ce eliberează prospețime la fiecare mișcare!



Nu-i asa ca e o idee geniala?? Cu cat te misti mai mult...cu atat te simti mai proaspata :) !

Protectie ?? BIFATA ! Ne putem apuca de treaba :) !


Cum arata o zi din viata voastra? :)

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall