joi, 13 august 2015

Aloe vera pur...

    Aloe vera pur s-a dovedit a fi un produs must have in special in zilele caniculare de vara.
Este compus din 99% ingrediente organice si se regaseste sub multe forme in industria cosmeticii din toata lumea insa Aubrey este brandul care pastreaza Aloe Vera in forma sa naturala lichida ceea ce inseamna ca nu contine alti aditivi care ne-ar putea dauna intr-un fel sau altul; este PUR !





Recomandat pentru piele foarte uscata sau expusa la soare, Aloe Vera Pur promite hidratarea si calmarea pielii cu un efect imediat.




    Eu l-am folosit exclusiv dupa expunerea la soare imbiband o discheta demachianta cu acest lichid "minune" si masand zonele afectate (in cazul meu: in special tenul si umerii).
Daca anul trecut nu am reusit nici macar o data sa ajung la strand, uite ca anul acesta am cam facut exces de balaceala si cum de regula sunt uituca sau mi-e lene sa folosesc creme cu protectie solara sau efectiv creme hidratante, Aloe Vera mi-a sarit in ajutor imediat dupa fiecare expunere la soare.
    Efectul calmant pe care il ofera este senzational! Singurul lucru pe care i l-as putea reprosa ar fi mirosul acela ciudatel care dureaza cateva secunde la aplicare. Ma repet: dureaza doar cateva secunde, nu ramane pe ten (altfel nu cred ca l-as fi putut folosi)

 
    Produsul se pastreaza la frigider si trebuie agitat inainte de utilizare! Pentru rezultate mai optime si pentru acel efect de calmare, mediul potrivit in care trebuie depozitat este frigiderul :). Prima zi cand l-am pus pe raftul frigiderului, prietenul meu se uita curios "Ce poate fi asta?" dar Slava Domnului am fost pe faza si nu i-am permis sa-si ia doza de fresh oral :)). I-am recomandat sa si-o ia cutanat si a prins ideea imediat :P.


    Ceea ce pot sa spun din experienta proprie este faptul ca intr-adevar face ceea ce promite. Calmeaza imediat zona "arsa" de soare; este o adevarata placere sa-mi hidratez si racoresc pielea cu acest produs.

Cantitate: 118 ml.
Pret: 43,40  lei (o nimica toata avand in vedere calitatea acestuia si faptul ca este intr-adevar un produs PUR)
Disponibilitate: site-ul http://aubrey-organics.ro
    Pe aceasta cale va invit sa le faceti o vizita. Merita ! Acestia detin produse organice pentru par, piele, riduri, diferite tratamente si creme cu protectie solara.

Voi cu ce aveti obiceiul sa va calmati pielea dupa expunerea la soare?
Ati fi tentate sa incercati Aubrey- Aloe Vera Pur?

Pupici cu lipici! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall