miercuri, 19 august 2015

Dresslink Wishlist


    Suntem fete ceea ce insemna ca suntem obsedate de shopping, wishlist-ul nostru e infinit ir si iar si iar. Degeaba reusim sa bifam intreaga lista ca la cateva zile ne trezim cu un nou pergament plin de dorinte si o luam de la capat :).
Unul dintre dezavantajele shopping-ului online este plata transportului (asta mai ales in cazul in care doresti sa efectuezi o comanda mai mare din diferite parti). Ne este foarte comod sa plasam o comanda atunci cand gasim un site cu diverse la preturi cat mai accesibile :).
    "Rasfoind" site-ul www.dresslink.com recunosc ca am ramas cu gandul la o gramada de produse/articole <3. Preturile mici intalnite aici nu are cum sa nu ne starneasca atentia si curiozitatea.
Curioase ce articole imi fac mie cu ochiul pe-acolo :D ?



Geanta XXL
Cine ma cunoaste stie ca ador gentile mari, incapatoare :)
Una dintre preferatele de pe Dresslink este aceasta de mai sus.
E foarte ieftina, costa 6,69$.
Disponibila AICI.

Geantile tip "postas"

Optez pentru ele mai ales in weekend cand merg in vizita la parinti sau dau o raita prin oras cu prietenele. Sunt extrem de comode, incap in ele exact lucrurile esentiale, e suficient: telefon, chei, portofel, batiste, ruj, ochelari de soare etc. 
Acestea de mai sus sunt ataaaat de vesele !! <3
Sunt disponibile AICI la pretul de 3,50$. Foaaarte ieftin !

Ghetute cu toc (toamna-iarna)


Ma gandesc deja cu drag la aerul rece de toamna si inceputul iernii <3
Ghetutele acestea le-as putea asorta cu usurinta la o gramada de tinute <3
Sunt disponibile AICI la un pret de numai 7,59 $ !

Cizme inalte


Adooor cizmele inalte!! Acestea imi plac intr-un mod deosebit <3
Mi le si imaginez deja cu niste ciorapi colorati de 70den, o fustita, un tricou si o jacheta in racoarea de toamna  :D <3 
Sunt disponibile la pretul de 14,09 $, AICI.

La capitolul IMBRACAMINTE, am dat de o jacheta draguta


Ar fi tare usor de asortat <3
Sunt o groaza de jachete care sunt total pe gustul meu si imi place faptul ca au multe marimi disponibile :D
Aceasta costa numai 7,38 $ !
CLICK AICI

    Au pe site deasemenea si bijuterii/diferite accesorii , pensule de machiaj (seturi foarte ieftine), imbracaminte si accesorii pentru bebelusi etc.
    Mi-am tot propus ca incep sa plasez comenzi de pe site-uri din stainatate si sincer cred ca Dresslink va fi prima tinta :).
Apropo: prin aplicatia  DRESSLINK APP puteti beneficia de reduceri :D:


Daca v-am starnit macar putin curiozitatea, faceti-le o vizita si convingeti-va de multitudinea de produse si preturi foarte misto !!!

PUPICI CU LIPICI !!! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall