miercuri, 5 august 2015

Genutele Eyemimo GLM13

Hello, Zuz!
Am tot postat machiaje cu ele...dar pana acum nu vi le-am prezentat mai de-aproape :). Vorbesc despre genutele de diiiiiva de la Eyemimo <3.

GLM13 False Eyelashes sunt exact pe gustul meu, de aceea am si optat pentru ele cand am avut posibilitatea.



    Sunt genutele (ma repet) de diva care te scot din anonimat, iti ofera un plus de seductie atunci cand clipesti cu ele; sunt perfecte pentru machiajele de seara, iti schimba automat trasaturile fetei si ce e cel mai important: pe cat sunt de mari, pe atat sunt de comode la utilizare!
    Recunosc, nu am obiceiul sa port gene false fiindca mama natura a avut grija si mi-a oferit densitate si lungime genelor naturale, pe care le ador (atunci cand le dau cu rimel...altfel, fiind deschise la culoare par cam spalacita :D). Am fost curioasa totusi sa le aplic pe acestea dupa ce am creat un machiaj pe masura.


Butterflies Makeup Challenge a fost ocazia perfecta pentru a testa genutele.

Mai apoi ....
#Summerish Makeup unde am vrut multa culoare si gene cu care "sa pot gadila norii" :).
Combinatia perfecta in ambele cazuri, zic eu :).

    Ador densitatea lor, ador faptul ca sunt atat de evidente si totusi atat de elegante. 
Acestea vin insotite de un adeziv special pe care l-am folosit pentru machiajul Butterfly. Nu va pot spune prea multe despre rezistenta acestuia, nu am stat mult timp cu genutele incat sa imi pot forma o parere dar am reusit sa le lipesc si punct :). 
Categoric nu il pot compara cu lipiciul de gene pe care il folosesc de regula atat la mine cat si la machiajul clientelor dar per moment a fost ok.


    Genutele sunt tare fine (realizate din par sintetic) dar banda acestora e putin grosuta. Totusi, avand in vedere cat sunt de dese, clar si banda e mai groasa dar acest aspect chiar nu a fost o piedica pentru a le putea aplica repede si corect.
    Dispun de calitate, sunt frumos lucrate, eu le ador ! La cum am observat majoritatea youtube-ritelor opteaza pentru genele GLM12 sau GLM13. Sunt mai fashion, asa... :). Nu regret nici o secunda ca le-am ales!
    PONT-ul e aici: le pot refolosi de o gramadaaa de ori! Nu le-am stricat deloc forma si le curat foarte usor.
Le gasiti AICI daca doriti sa le vedeti mai "de-aproape" la pretul de $7,99. 

www.shopeyemimo.com ne sta la dispozitie cu o gama foarte larga de gene pentru toate gusturile, ceaiuri pentru frumusete, produse de makeup, oje etc.

Ce parere aveti despre acestea? Le-ati purta? :)
Pupici cu lipici :* !


Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall