joi, 6 august 2015

Review: FARMASI Regenerating & Nourishing Hair Mask

    Pentru Corpul Tau merita sa depui orice efort, nu-i asa? Eu personal incerc sa-mi "readuc la viata" podoaba capilara :D (acesta este efortul de moment; efort pe care deseori il simt ca pe o lupta cu morile de vant). Degeaba incerc sa-mi tratez parul daca imi tuna in cap sa ma vopsesc again....again.
Mereu am avut o oarecare pasiune pentru produsele de ingrijire capilara; imi puteti starni curiozitatea foarte usor cu un produs din aceasta categorie.
    Masca pentru par FARMASI mi-a tras din ochi imediat ce am intrat pe site-ul http://pentrucorpultau.ro. M-a atras la ea faptul ca este un produs romanesc aflat in "poalele" Farmasi (produsele Farmasi de altfel chiar le iubeeesc) + m-a atras cantitatea (500ml) si ingredientele principale ale acesteia (uleiul de argan si extractul de bumbac); ingrediente care imediat m-au dus cu gandul la un par stralucitor si matasos :).






Are o consistenta groasa dar o data aplicata pe parul umed parca efectiv se topeste. Se pierde in par, nu ramane deloc grasa, nu incarca parul.


Parere mea despre Farmasi Regenerating & Nourishing Hair Mask
  Nu m-am asteptat la minuni din partea ei, nu voi afirma ca este THE BEST fiindca intentia mea nu este sa va aburesc sau sa va mint sa o cumparati. Va spun pe scurt ce anume mi-a placut la aceasta si ce nu.
    Ori de cate ori imi cumpar o masca pentru par, caut ca aceasta sa aiba o cantitate generoasa (dat fiind faptul ca sunt nevoita sa imi spal parul tot la 2 zile chiar am nevoie de sampon, masca + alte produse pentru par in cantitati industriale :D). Aceasta are 500 ml si ajunge o buna perioada de timp.
Ii ador mirosul si consistenta groasa. Referitor la consistenta: regret faptul ca o data aplicata pe parul umed, aceasta se schimba; devine mai apoasa, parca s-ar pierde efectiv.
Nu am observat sa imi regenereze parul (probabil ar trebui folosita o buna si luuunga perioada de timp pentru a observa un astfel de efect) dar mi-a placut cum imi descurca parul, cum faciliteaza procesul clatirii care altadata era un chin pentru parul meu ca matura + si pieptanarea devine usoara.
    Este recomandat sa stam cu ea in par macar 10 minute dar eu era cand o tineam doar 5; asta fiindca sunt o fire tare fara stare :D. Daca inainte de aplicarea acestei masti parul meu era ca un smoc mare de par incalcit, ei bine...dupa doar 5 minute puteam trece cu degetele prin el fara impedimente. 
Am observat ca urmatoarea zi parul meu e stralucitor; capata un luciu natural si e moale.



Eu consider ca este o masca de par potrivita in cazul persoanelor care nu au parul mult prea degradat. In caz contrar recomand utilizarea ei "fara mila" pe o perioada mai lunga de timp. Totodata recomand (asta daca aveti rabdare) sa o lasati sa actioneze mai mult timp, nu ca mine :D
Se poate folosi dupa fiecare spalare fara probleme: de facut, face doar bine!
Este disponibila chiar AICI la pretul de 15,00 lei.

Cine a mai incercat-o?
Pupici cu lipici :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall