marți, 18 august 2015

Review: Me Now Generation II lipgloss

    Oricat de multe am avea, parca mereu dorim sa ne mai intregim colectia :) ; vorbesc despre rujuri ... EVIDENT :D !
Rafala "Me now Generation II" de pe YT este destul de mare; foarte multe fete le achizitioneaza de ici colo, la preturi mai mult sau mai putin ok, impresiile despre acestea fiind unele foarte bune.

 
    Mi-am dorit enooorm de mult sa le testez iar Pretty Store  a tinut cont de dorintele mele si mi-a completat colectia  cu 3 nuante de luciuri de buze minunate din gama Me Now Generation II.





#03


#05


#22





Denumire produs: Me Now Generation II Lipgloss

    Lipgloss-ul Me Now este rezistent la transfer si ne promite o nuanta uniforma, mata, persistenta/rezistenta de-a lungul intregii zile.
Nu pot decat sa confirm ceea ce promite si sa va sar in ajutor cu cateva exemple (asta in cazul in care v-ati propus sa le testati dar nu sunteti inca decise daca merita sau nu).
    Luciurile de buze Me Now Generation II se prezinta intr-un tub de plastic usor, sub forma de eprubeta; un ambalaj simplu, dragut si de efect.

Greutate: 4,4 gr.
Aroma:  fructata, florala?? Habar nu am ! Cert este ca miros suuuuper bine !
Pigmentatie: 10/10 ! Acoperirea lor este extrem de mare inca de la prima aplicare
Textura lor la aplicare este cremoasa, foarte foarte foarte putin lichida cu un luciu subtil, dupa care  la uscare devine complet mata.

Parerea mea despre Me Now Generation II Lipgloss:
    Am fost putin sceptica in ceea ce le priveste rezistenta dar calitatea acestora m-a convins pana la urma atat pe mine cat si pe clientele mele.
    #22 (preferatul meu de altfel) l-am aplicat intr-o dimineata la ora 10:00 si il aveam pe buze aproape intact si seara la ora 19:00 ! Fara exagerare!
Seara la ora 19:00 ma chinuiam sa il indepartez de pe buze fiindca m-am spalat pe dinti si am reusit sa il intind pe langa conturul buzelor, altfel rezista inca mult si bine !
Sa va prezint un machiaj care nu ar fi fost complet (dupa parerea mea si a clientei) fara lipgloss-ul cu numarul #22 :) :


Fata a fost machiata la ora 12:00 (sambata) si mi-a confirmat ca dupa eveniment, noaptea candva, abia reusise sa il indeparteze de pe buze :). A adorat nu doar nuanta acestuia ci si pigmentatia/ rezistenta.

Lipgloss-ul cu numarul #05 este o nuanta seducatoare de rosu pentru care o clienta a optat fara "dar" sau "poate":


#03 este rozul acela dragut de Barbie Girl pe care l-am folosit la machiajul acesta:


Diferenta dintre cele 3 (inafara de nuanta categoric :)) ) este pigmentatia: #05 am observat ca are o textura mai diferita fata de celelalte doua, textura care la prima aplicare nu acopera la fel de bine ca #03 sau #22. Nu e atat de intens ca cele doua din urma dar nuanta este buildable si intr-un final obtin rosul intens de care am nevoie.

SWATCH
*cu flash
 *fara flash

Le ador ! Devin atat de mate, rezista atat de bine, sunt atat de pigmentate si atat de ieftineeee incat nu pot face sa nu le iubesc !!!

Am doua "minus-uri" pentru ele cu care tin sa va fac "cunostinta":
- daca nu va hidratati buzele inainte s-ar putea sa va creeze neplaceri fiindca fiind atat de mate, uscandu-se atat de tare cu siguranta va veti simti buzele mai uscate.
- lipesc buzele intre ele! Acest aspect este cunoscut de majoritatea celor care le-au testat sau citit macar despre ele. La uscare buzele se lipesc enervant de tare intre ele dar...
AM GASIT SOLUTIA! Mai stiti ca va pomeneam pe pagina de facebook  despre acel "Secret Suprem" datorita caruia buzele nu se mai lipesc intre ele cand folosim Me Now Generation II??
    Ei bine, acum il impartasesc cu voi :):
Tot ce aveti de facut este sa va hidratati buzele inainte (ma repet), sa aplicati lipgloss-ul, sa il lasati sa se usuce, dupa care sa luati o pudra transparenta si o pensula fluffy de ochi.
Introduceti pensula in putina pudra dupa care tapotati cu aceasta foarte putin buzele (dintr-un colt in altul, pe toata suprafata buzelor).
ATENTIE!!! Sa nu aplicati prea multa pudra fiindca s-ar putea sa schimbe nuanta lipgloss-ului si s arate inestetic! Nu vrem sa parem anemice nu? :D
Eu am folosit pudra Ben Nye~ Neutral Set Colorless Powder :)

Ma bucur enorm de tare ca mi-a "tunat in cap" sa incerc o astfel de metoda :D. Buzele nu mai lipesc intre ele deloooc, astfel incat ma pot bucura intreaga zi de buzele mele colorate, mate.


    Luciurile de buze Me Now sunt disponibile pe site-ul Pretty Store, chiar AICI la pretul de numai 10 ron (spre deosebire de alte locuri unde costa pana la 30 ron).
    Totodata va invit sa "rasfoiti" site-ul lor fiindca veti gasi o gramada de lucrusoare interesante la preturi pentru absolut toate buzunarele ! Sunt produse ieftine dar calitative! Luciurile de buze ME Now sunt doar un exemplu dar zilele viitoare va mai pregatesc cateva recenzii cu produse de la ei de pe site :). PLUS: poate va intereseaza extensiile de par :) si buretetii replica dupa celebrii Real Techniques. Eu abia astept sa dau o comanda. Wishlist-ul meu este destul de lung cu produse de la acestia :D.

Pupici colorati, Zuzu girls :* !

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall