duminică, 6 septembrie 2015

Review: Paleta Corectoare

    Hello Zuuuz' !!
E duminica; mare, mare, mare chef de leneveala dar totusi nu puteam rata ocazia de a va pregati acest review. De dimineata am avut o clienta tare draguta la machiaj - singura pe ziua de azi- asta insemnand ca am avut si un chef mai mare de "migaleala" in ceea ce-i privea machiajul tenului. Am zis, hai sa incerc si eu tehnica de contur daca tot am acea minunata paletuta de la Pretty Store.




Paleta cu 15 nuante corectoare

"Paleta cu 15 nuante corectoare a fost special creata pentru a corecta si atenua imperfectiunile tenului. Ideala pentru acoperirea:
~ cearcanelor
~ petelor rosii
~ cicatricilor post acneice
~ semnelor de oboseala"


 
    Aceasta paletuta este esentiala in trusa de machiaj; este atat de versatila incat te poti bucura de ea maxim (mai ales daca tenul tau pare mai mereu obosit de parca ai fi dat cu sapa toata noaptea :P).

Contine:
1 X corector alb sidefat/iluminator
1 X corector bleu-verzui (utilizat pentru a neutraliza zonele de culoare roşie)
1 X corector roz-violet ( cunoscut şi sub numele de lavanda, neutralizează imperfecţiunile feţei de culoare galbenă, tenul palid )
1 X corector galben (pentru cearcăne)
11 X corectoare potrivite pentru toate nuanţele de ten (pentru sculptarea fetei sau bronzer)



Pigmentatie, putere de acoperire:
Pastilele corectoare sunt foarte pigmentate si ofera o acoperire medie:


Pareri PRO si CONTRA:
    PRO: Raportandu-ne la pretul acesteia (25,00 lei) este o paleta destul de buna. Eu nu credeam ca o voi folosi atat de des, sincer!
Acoperirea ei medie ma ajuta sa uniformizez foarte frumos tenul, sa estompez semnele de oboseala si alte imprefectiuni ale tenului fiind totodata perfecta pentru contouring (mai jos am sa va las dovada).
Daca problemele tenului, cearcanele sau alte semne sunt foarte pronuntate, pe langa aceasta paleta corectoare am apelat si la alte produse din aceeasi categorie.
    Singurul CONTRA  pe care i l-as putea da ar fi consistenta. E foarte cremoasa, pensula aluneca efectiv cand aplic corectorul pe ten si trebuie avuta mare-mare grija la uniformizare cum tapotam cu buretelul sau degetul. N-ar fi stricat sa aiba o consistenta putiiiin mai groasa.
    Ehh, oricum: eu chiar am folosit-o si am sa o fac in continuare fiindca ofera un look fresh, sanatos, deloc incarcat; ceea ce ma bucura maxim fiindca Cine si-ar dori la o adica sa semene cu Mask? , nimeni! Niciodata nu mi-a placut sa vad acel efect de masca pe ten sau cearcane. Mereu incerc sa acopar ce e de acoperit intr-un mod cat mai finut, flawless. Bineinteles sunt cazuri in care produsele trebuiesc aplicate in 5 randuri (dar mai rar!).

Contouring folosind paleta de corectoare de la Pretty Store:
In cazul de fata am aplicat inainte fond de ten (dar acel pas nu l-am fotografiat):


Before ~ After


Am mai folosit paleta corectoare si aici:





In concluzie:
    Consider ca fotografiile mele vorbesc de la sine; arata clar ce poate face aceasta paletuta dar nu am sa neg faptul ca nu ar putea corecta atat de bine probleme mai grave ale tenului. Puterea ei de acoperire nu ar permite neaparat camuflarea perfecta a imperfectiunilor chiar daca aceste corectoare sunt "buildable" la o adica. In combinatie cu un fond de ten bun face o treaba minunata iar fotografiile de mai sus sunt doar cateva dintre machiajele mele care daca sunt asa cum sunt....sunt fiindca a avut o contributie si paleta aceasta.
    Pentru cei 25,00 lei eu zic ca-si face treaba; o recomand !

Sunt curioasa de parerea voastra referitor la cele scrise si la prima mea incercare "calumea" de CONTOURING :D

PUPICI CU LIPICI :* !!!



Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall