joi, 19 noiembrie 2015

Review: LA FERIA - My Infinite Love

    Cuvantul "parfum" provine din limba latina "per fumus" si inseamna "prin fum". Parfumeria sau arta prepararii parfumurilor a luat nastere in Mesopotamia antica si Egipt si a fost rafinat in continuare de Romani si Persi.
    Tapputi (prima chimista inregistrata) prepara parfumuri distiland flori, uleiuri si obligeana, cu alte aromatice iar apoi le-a filtrat si le-a pus inapoi, repetand procedura de nenumarate ori. In 2005, arheologii au descoperit cele mai vechi parfumuri in Pyros- Cipru. Aceste parfumuri au o vechime de aproximativ 4000 de ani; arome provenite din ierburi si condimente precum migdale, coriandru, mirt, rasina de conifere, bergamot.
    Arta fabricarii parfumurilor a devenit cunoscuta in Europa inca din 1221 ! De atunci si pana in zilele noastre, arta aceasta s-a dezvoltat enorm, ingredientele s-au inmultit, combinatiile au devenit din ce in ce mai inedite satisfacand simtul nostru olfactiv si preferintele pe care le avem astfel incat aromele sa ne reprezinte caracterul si starea de spirit in cel mai frumos mod posibil.
InfiniteLove ne sta la dispozitie cu unul dintre cele mai importante accesorii: parfumul :). Aromele parfumurilor disponibile pe site-ul http://infinitelove.ro/ sunt arome similare ale parfumurilor renumite gen: Lacoste, Givenchy, Lancome, Cacharel, Calvin Klein etc. Absolut fiecare parfum este creat dupa cele mai puternice si persistente arome ale parfumurilor high-end dar.... in varianta muuuult mai economa.
Cand spun "econom" cu siguranta va ganditi la calitatea acestora...cat poate fi de persistente oare?
Ei bine, povestioara mea "La Feria" (cod K-147) este asternuta astazi tocmai pentru a va convinge de ce a devenit iubirea mea infinita.



Aroma acestuia este similara cu LANCOME- La Vie Est Belle .

NOTE: patchouli, tonka, vanilie.
ANOTIMP: iarna
TIMPUL ZILEI: zi

Un parfum dulce, potrivit femeilor increzatoare in sine, femeilor care sunt constiente de potentialul de care dispun. Un parfum ce iti ofera un charm aparte, un parfum care o data purtat in vant cu siguranta va intoarce capete in urma ta; un parfum care persista pana si in incaperea in care intri si isi lasa amprenta chiar si dupa ce ai plecat.


Disponibil in varianta de: 50 ml- 59,00 lei
                                         100 ml- 84,00 lei

    Inca din primul moment in care i-am desfiletat capacul si i-am simtit aroma stiam ca va fi parfumul meu de suflet. 
Un design relativ simplu si totusi de efect...un capacel ca o bucata de cristal ce denota eleganta, rafinament, stil.
Este o sticluta cu esente puternice cu care eu personal mi-as putea crea o intreaga poveste <3.





    E suficient doar un puff pentru ca aroma sa fie persistenta intreaga zi. Eu recunosc, niciodata nu ma limitez la unul singur si totusi: se consuma greu, ceea ce ma bucura!
Pulverizatorul din start este astfel creat incat sa nu risipim produsul; emana produs, emana aroma dar intr-un mod economic, nimic in exces.
Il pulverizam dimineata la ora 8:00 inainte de a pleca la birou si persista si seara dupa ora 17:00. Toata lumea ma intreba curioasa ce parfum am folosit, cand m-am dat cu el de miroase atat de bine si persistent , ba chiar mai mult...biroul era extra-parfumat si oricine intra era "lovit" de tonka, patchouli si vanilie mixate la un loc :).

 

Am renuntat la multe alte parfumuri pe care le indrageam in favoarea acestuia...am sa il comand si recomand la infinit !


Parfumul se poate comanda de AICI dar daca notele acestuia nu va incanta, nu sunt pe placul vostru sau nu va reprezinta,  nu uitati sa "rasfoiti" site-ul fiindca sunt sigura ca veti descoperi arome care sa va incante simtul olfactiv.

p.s: sunt disponibile si parfumuri de barbati :)
Asta in caz ca doriti sa surprindeti de sarbatori barbatii importanti din viata voastra :).
Thank you InfiniteLove !

2 comentarii

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall