vineri, 15 ianuarie 2016

Review: Revolutia Sampoanelor Uscate BATISTE

    Ce poate fi mai enervant decat sa se iveasca un program - evident neplanuit dar important iar tu sa nu ai timp sa iti speli inainte parul ingrasat, imbibat in mirosuri neplacute?
Stii despre ce vorbesc, nu-i asa? Cunosti si tu starea aceea incomoda, acele momente in care daca dai cu capul simti ca stropesti peretii (suna bleaaah, i know, dar chiar asa ma simt atunci cand parul imi este ingrasat- deci experienta vorbeste din mine :P ).
    O bucata buna de timp "salivam" online dupa Batiste Sampon Uscat; la noi nu erau disponibile dar ciuda ma manca incet-incet din interior fiindca aveam o nevoie nebuuuuna de un astfel de produs ! Am incercat alte variante de sampoane uscate dar nu am ramas deloooc placut surprinsa; acestea incarcau urat podoaba mea capilara iar aspectul de "faina" nu dorea sa dispara nicicum. Faceam efectiv febra musculara la brate pana masam produsul incat sa par si eu cat de cat normala cand ieseam din casa (nu cumva sa fiu confundata cu tanti de la Moara) :P.
Campania BUZZStore a fost colacul meu de salvare si in sfarsit (Aaaaaleluiaaa!) am pus mana pe 2 sampoane Batiste :). Varianta FRUITY & CHEEKY CHERRY  si XXL VOLUME.





    Decorul de Sarbatori de Iarna din fotografia de mai sus se datoreaza faptului ca in luna Decembrie am primit coletul cu sampoanele; BUZZStore si Batiste gandindu-se la petrecerea de Revelion si POSTRevelion care ma asteapta (momente in care parul meu clar trebuia sa fie reimprospatat :) ).

Review: BATISTE DRY SHAMPOO
Ambele sampoane m-au incantat la fel de tare, diferenta intre acestea facand-o aroma si faptul ca cel XXL Volume ofera un plus de volum parului spre deosebire de Fruity & Cheeky Cherry.
Cantitate: 200 ml

Ce promit acestea?
Un par reimprospatat, parfumat cu exces de sebum indepartat + volum garantat :D.

Parerea mea despre sampoanele uscate Batiste:

Nu doar ca absoarbe instant excesul de sebum dar efectul de reimprospatare si parfumare...e WOW !
Pasii utilizarii acestor sampoane sunt cat se poate de simpli:
1. Agiti
2. Pulverizezi (de la o distanta de 30cm)
3. Masezi
... si VOILA ! Esti gata de iesit din casa!

In maxim 3 minute parul meu a aratat ca proaspat spalat!
Toate cuvintele mele de lauda la adresa acestora ! Va si las inainte de toate explicatiile mele, o fotografie Before-Between-After ale utilizarii Samponului Uscat BATISTE:




Daca va intrebati de durata efectului acestora: eu am amanat spalatul parului cu 2 zile ! Daca de regula imi spal parul tot a 2-a zi, acum imi permit sa aman spalarea acestuia pana in a 4-a zi. Efectul de "proaspat" spalat al samponului uscat e misto chiar in ziua cand il aplici, a doua zi daca doresti sa-l mai pulverizezi o data, capata putin aspectul unui par mai incarcat dar nu in asa fel incat sa nu astepte spalarea pana seara :).


Fruity & Cheeky Cherry miroase demential ! Imi simt ciresele pisate prin par efectiv :D.



De variantele mini (50 ml) au beneficiat prietenele mele. Le-am convins categoric si pe ele de rezultatul acestora si s-au declarat mai mult decat incantate. :)



Voi ati incercat Samponul uscat BATISTE?
<3 <3 <3
Pentru mine acestea au devenit un MUST HAVE !!!

Sunt disponibile in farmaciile Sensiblu !! 
Pret: de la 23,99 pana la 28,99





Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall