miercuri, 20 aprilie 2016

BLOGSALE

Hello, Zuzzzz !!!
    M-am gandit sa deschid si eu rubrica de "blogsale" pentru a pune la vanzare chestiile-trestiile pe care le mananca moliile in dulapul meu :P fiindca nu ma mai ating de ele din diferite motive.
Nu am de gand sa umflu preturile, vreau sa fie ceva accesibil tuturor avand in vedere ca oricum sunt lucruri de care eu nu ma mai folosesc iar de altfel imi cunoasteti premisa: nu cheltuim anapoda fiindca-i criza ! PUNCT.
    Inainte de a va arata ce pun la vanzare vreau sa va ofer cateva informatii legate de "conduita de colaborare vanzator-cumparator :D" pe care o vreau cat mai organizata si mai simpla":
1. comanda minima 50 ron (asta fiindca TRANSPORTUL ESTE GRATUIT prin Posta Romana)
2. daca v-ati decis ce anume doriti sa cumparati, va rog sa ma contactati printr-un mesaj privat pe pagina mea AnytaGyo's Makeup unde imi veti putea lasa si datele voastre
3. plata se va face in avans in contul meu personal (numarul contului am sa vi-l dau prin mesaj cand v-ati decis ce anume ati dori sa cumparati)

    Albumul va fi mereu actualizat cu produsele avute la vanzare. In momentul in care un produs e vandut, automat elimin fotografia din articol :).
    NU RETIN produse/articole !!!



Categorie: Fashion
FUSTITA mulata dupa corp Bershka (material elastic, elastic in talie), marimea L
NOUA !
Pret: 25 ron



CARDIGAN lung din material de jerseu cu fermoar auriu, marimea L/XL
Stare foarte buna.
Pret: 20 ron



ROCHITA alba din dantela cu maneci trei sferturi, marime universala (merge pentru un L/XL).
Poate fi purtata cu o curea ingusta in talie.
Pret 25 ron



BLUZITA alba, crosetata, foarte lejera, marime universala.
Pret 10 ron



BLUZA stil office din material de jerseu elastic, cu decolteu adanc. Aproape noua.
Pret 20 ron

CERCEI rotunzi, mari.
Pret 5 ron


CERCEI lungi din ARGINT !
Pret 18 ron

BRATARA cu zorzoane :)
Pret 5 ron

BLUZA cu maneci scurte, material din jerseu, subtire, foarte lejera.
Marimea 42.
Pret 10 ron


SANDALE negre din piele ecologica marimea 40 (potrivite mai degraba pentru marimea 41)
Pret: 15 ron
*purtate o singura data dar fiindca imi sunt foarte mari am reusit sa ma impiedic cu ele si le-am "julit" foarte putin in varf :D


PANTOFI din  imitatie de catifea cu tocul si platforma decorate cu pietricele, marimea 40.
Pret: 25 ron
*purtati o singura data






PANTOFI stil Lady Gaga :P din imitatie de piele intoarsa, negri cu fundite aplicate. Marimea: 40
Pret: 15 ron
*purtati cat se vede (in stare buna)

PANTOFI din imitatie de catifea, nuanta corai cu platforma si toc gros marimea 40.
Pret: 25 ron
*purtati o singura data


SANDALE cu tinte, albe, talpa foarte usoara. Marimea: 40
*pret 20 ron
*purtate de 2-3 ori



CAMASUTA semi-transparenta din voal, fara maneci (perfecta pentru zilele caniculare de vara), marca Atmosphere. Marime: Universala
Pret: 15 ron






CAMASA denim fara maneci, marimea 3XL (se potriveste mai degraba cu marimea XXL)
Pret: 25 ron




JERSEU foarte lejer, negru. marime: universala dar merge pentru un XL sau chiar si XXL
Pret: 15 ron






BLUZA neagra cu partea din fata crosetata; marime: universala
Pret: 15 ron
*colierul nu este de vanzare




GEANTA-PLIC Avon folosita o singura data.
Pret: 25 ron


Categorie: MakeUp si Cosmetice

SET RUJURI LICHIDE Me Now Generation II.
PRET set 13 bucati : 65 ron
(unele sunt neincepute, altele putin folosite)

LOTIUNE PENTRU CORP Balea, cu aroma de ananas (folosita de 2 ori)
Pret 5 ron

IVATHERM Multi Performance Body Cream (crema pt corp foarte hidratanta; review AICI)
Am folosit-o foarte putin.
Pret de site 55 ron; eu o vand cu 23 ron.


QUAD Flormar. Aproape intact.
Pret: 15 ron


FARDURI pentru sprancene, folosite cat se vede.
Pret: 8 ron



PALETA Rio By COSMOD Paris, folosita foarte putin, nuante pigmentate, usor de blenduit.
Contine farduri de pleoape, farduri crema, pudra/blush si aplicatoare.
Pret: 35 ron


PALETE Blush-uri foarte pigmentate. Aproape intacta.
Pret: 15 ron




PALETA farduri Beauties Factory. Pigmentate, usor de blenduit.
Pret: 30 ron






Spor la Shopping :D ! Sper sa va placa ceva :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall