sâmbătă, 2 aprilie 2016

Review: Crema cu vitamina E sau "Vrei sa ai un ten radiant?"

 

    Life-Flo Super Vitamin E Cream este o crema bogata in vitamina E, pentru un efect intens nutritiv si protectie antioxidanta. Aceasta include toate cele 8 forme naturale ale vitaminei E (tocoferoli si tocotrienoli) in concentratie de 25000UI (unitati internationale).
Formula ei este imbogatita cu vitaminele A si C pentru actiune superioara si stimularea regenerarii cutanate deasemenea continutul de lecitina asigura o putere mare de penetrare a formulei.
Contine PCA sodic (factor natural de hidratare specific pielii), adaos de aloe, ulei de palmier si alte uleiuri esentiale pentru efect puternic emolient.


Ce promite aceasta?
*mentinerea nivelului optim de hidratare a pielii
*imbunatatirea functiei de bariera a epidermei
*cresterea luminozitatii pielii
*uniformizarea pielii in ceea ce priveste eliminarea petelor pigmentare
*protejarea tenului de factorii nocivi si radicalii liberi; mentine structura normala a ADN-ului si promoveaza diviziunea celulara normala prin efect antioxidant.
*stimularea ratei de inlocuire a celulelor din straturile superficiale ale epidermei (creste tum-over-ul celular), promovand astfel indepartarea celulelor incarcate excesiv cu pigment melanic si reducand sinteza acestuia.
*reducerea aspectului ridurilor si al liniilor fine; stimularea sintezei de colagen si de elastina totodata diminuarea degradarii acestora.
*ajuta la reducerea efectelor nocive ale radiatiilor UV : hiperpigmentarea, inflamatia si degradarea colagenului si elastinei.

Da, sunt sigura ca anumite aspecte si cuvinte insirate mai sus, suna chinezesti pentru voi ( :)) si pentru mine) dar am incercat sa colectez mai multe informatii despre acestea si sa fim sinceri: am facut anatomie si nu degeaba :D. Am priceput ideea !

Tipuri de ten carora le este destinata crema Super Vitamin E:
*uscat, normal si mixt

Ambalaj/gramaj



Recipient din plastic transparent in interiorul caruia este incorporat un alt recipient din plastic alb in care se afla produsul. Are un aspect dragut; admirandu-i ambalajul parca deja incepi sa capeti incredere in ea :).
48gr.

Ingrediente:

Consistenta:

Usor grasa la prima vedere dar o data aplicata pe ten aceasta senzatie "grasa" dispare fiindca e usoara si se absoarbe repede.

Miros:
Nu miroase a levantica sau iaurt de capsuni sau muffin cu afine si ciocolata presarata. Nu ! Mirosul acesteia este pe cat posibil bio; nici urma de "dulcegarii". Imaginati-va o farmacie naturista si mirosul din interiorul acesteia :). Da, cam asa miroase dar pe mine una nu ma deranjeaza. Mi-a castigat prea tare increderea incat sa bag in seama aspectul acesta.

Am legat o prietenie tare faina si de incredere cu aceasta crema :). Sa va explic de ce!
Impresii Life-Flo Super Vitamin E Cream
In momentele astea regret ca nu sunt vlogger ! Daca as fi, acum as filma si nu as scrie; astfel ati vedea ca vorbele nu le-arunc in vant :D.
Eu am folosit-o doar seara; asta dupa ce categoric imi curatam bine tenul inainte. Am preferat sa o folosesc doar seara fiindca dimineata....sunt lenesa sa urmez mereu toti pasii de ingrijire al tenului dar seara la demachiere: GATA ! am fost prinsa in capcana si duceam la bun sfarsit ritualul de ingrijire finalizandu-l cu aceasta crema minunata. Dimineata,va rog frumos (...dar tare frumos) sa ma credeti, ca tenul meu era inca ferm, catifelat, placut la atingere; il simteam inca hidratat.
 Dupa aplicare, tenul meu recapata doza aceea de elasticitate si sanatate, e fin, ferm...nici nu stiu cum sa va explic ( ma simt ca un copil entuziasmat care nu stie sa isi exprime in cuvinte bucuria <3 ).
Am folosit-o si o folosesc nu doar pentru mine ci si pentru fetele pe care le machiez. Cantitatea desi nu este una foarte mare, consistenta acesteia face ca o singura aplicare sa nu necesite mult produs. Imi permit sa o impart cu fetele :). Functioneaza perfect si ca baza pentru machiaj. Acest scop il indeplineste cu brio si unde sa pun faptul ca pe sub fondul de ten, o protectie UV este mereu binevenita. Voila !
Inainte de machiaj am avertizat fetele sa nu se sperie de mirosul acesteia (da, stiu ca se asteptau la levantica dar sorry !) conteaza ca efectul a fost wow :). Le-a placut senzatia tenului radiant si tonifiat.
In ceea ce priveste ridurile, nu am reusit sa observ vreo diferenta fiindca eu (bat in lemn) nu am INCA riduri. Fiecare stau la ele acasa, au timp sa-mi apara dupa 50 de ani, sa-mi dea pace :P.
Indiferent de sezon, aceasta crema este de un real ajutor; este un prieten de nadejde, pot spune asa!

Disponibilitate:
O gasiti pe site-ul http://secom.ro/ alaturi de alte produse promitatoare, de incredere, la pretul de 82,00 lei. Click AICI.
Avand atat de multe beneficii, pretul este chiar mic. O recomand cu mare drag mai  ales daca tenul tau are nevoie de proprietatile acesteia. O iubesc pana la Amin si inapoi !
De altfel, daca doriti sa aflati mai multe informatii despre Secom, va invit sa dati un click AICI :). O companie profesionista care si-a castigat renumele de trendsetter  fiind prima care a introdus pe piata romaneasca  ciupercile medicinale, extractele standardizate din plante si ingrediente inovatoare precum colostru, glutation, resveratrol, L-citrulina etc. Secom a demonstrat performanta constanta in oferirea celor mai eficiente solutii personalizate den medicina integrativa.
In prezent, portofoliul Secom acopera toata gama de afectiuni, cuprinzand peste 250 de suplimente alimentare naturale (o mare parte unice pe piata din Romania) printre care necesitati pentru ten, par, piele, unghii etc.
Pagina de facebook Secom: https://www.facebook.com/SecomRomania/?fref=ts





Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall