joi, 15 ianuarie 2015

Review- Ivatherm Multi-Performance Hidrating Hand Cream

Zilele trecut v-am vorbit despre ingrijirea tenului cu Ivatherm- Aquafil Light si hidratarea corpului cu Ivatherm- Multi- Performance Body Cream iar azi va prezint ultimul (dar nu cel din urma) produs din seria Ivatherm <3. Este vorba despre crema hidratanta pentru maini din gama multiperformanta (aceeasi gama din care face parte si crema pentru corp).


Crema hidratanta pentru ingrijirea mainilor este recomandata pentru pielea uscata sau deshidratata a mainilor in urma actiunii factorilor interni sau externi (frig, vant, soare, detergenti etc.). Asigura hidratarea profunda, imediata si pe termen lung, redand supletea pielii uscate si agresate a mainilor. Are efect nutritiv, antiinflamator si antibacterian. (sursa info www.ivatherm-shop.ro).



Cantitate/ingrediente:



Mirosul este identic cu cel al cremei pentru corp Multi- Performance (un miros subtil de ierburi- nu stiu exact cu ce sa il aseman), textura bineinteles cremoasa, este usoara si se absoarbe bine in piele.



Parerea mea despre Multi- Performance Hydrating hand cream (produs dermatocosmetic cu apa termala Herculane):
    Chiar daca nu ma pot plange de probleme cu mainile/palmele uscate, acestea oricum necesita deseori hidratare (in cazul meu, in special la birou sau cand utilizez diferiti detergenti pentru curatenie).
Deoarece la birou am o altfel de crema pentru maini (pe care o tin doar acolo pentru orice eventualitate) acasa o folosesc pe aceasta. Dupa ce folosesc tot felul de solutii pentru curatenie, dupa ce sterg praful etc, mainile mele se aspresc imediat. Crema hidratanta Ivatherm este ajutorul meu de nadejde.
Hidrateaza si catifeleaza automat, ramanand cu o senzatie tare placuta dupa aceea.
    Nu sunt genul de persoana care sa se "cremălească" si sa isi retuseze machiajul in fiecare jumatate de ora. Sunt mai comoda de felul meu si pot sa spun ca optez pentru produse de ingrijire doar cand vad ca e necesar (bineinteles anumite produse le folosesc si preventiv sau fiindca imi plac, cum ar fi crema pentru fata Aquafil Light- pe aceea o folosesc zilnic!)  iar cand observ ca e necesar sa aplic un produs, imi place sa observ si rezultate cat de cat rapide.
Efectul de catifelare/hidratare al cremei sa stiti ca se mentine si dupa ce va spalati mainile ceea ce nu poate decat sa ma multumeasca :D. Ma scuteste de reaplicare :P.


Imi place asadar fiindca: 
- hidrateaza, catifeleaza
- se absoarbe repede in piele
- efectul de hidratare ramane si dupa ce ma spal pe maini
- are efect nutritiv, antiinflamator si antibacterian :D

Nu imi place fiindca:
- are aceeasi aroma de ierburi ca si crema pentru corp iar mie dupa cum stiti in cazul lotiunilor pentru corp, in cazul cremelor pentru maini si in cazul parfumeriilor, imi plac aromele dulci, florale, fructate etc :D. Singurul lucru care accept sa miroase a "verde" este crema pentru fata sau diferite tratamente despre care stiu ca mirosul nu persista mult timp.

Acum o puteti primi cadou daca achizitionati crema pentru corp Multi- Performance (55,03 lei) sau o puteti cumpara separat de AICI cu 31,00 lei :).

    Cam atat cu seria produselor Ivatherm :). Ma declar maxim incantata de ele! Sunt produse care ofera rezultate cat de rapid posibil si despre care consider ca isi merita fiecare leu in parte. Ingredientele lor sunt de incredere, sunt alese si combinate foarte bine consider eu.
Numele lor (Ivatherm) a ajuns sa imi inspire incredere si refuz sa cred ca m-ar putea dezamagi vreunul; sunt produse blande cu tenul/corpul nostru. Nu stiu ce mi-as putea dori mai mult de la un produs de ingrijire, sincer.

Voi aveti vreun produs Ivatherm acasa? Daca nu, ce v-ati dori sa incercati de la ei? :)




Eu, le voi recomanda mereu, cu incredere ! <3

Pupici cu lipici! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall