miercuri, 27 mai 2015

Fashion & Cosmetics HAUL

Hellaaaau, Zuzu girls!!
Mi-am umplut traista ca "Mos Craciun" si mi-am tot propus sa va arat ce mi-am cumparat in ultima perioada. Nu stiu ce am patit, dar mi-am dezvoltat o obsesie pentru haine (eu pana acum chiar nu eram atat de obsedata de ele) si dupa cum veti putea observa mai jos, majoritatea achizitiilor sunt haine, incaltaminte; +/- cateva pe care le-am omis fiindca ba sunt puse la spalat, ba am uitat sa le fac poze si mi s-a descarcat aparatul imediat ce le-am salvat pe pc, ba efectiv nu le gasesc in dulapul meu in care gasesti orice, mai putin ordine :D.
Nu vreau sa o lalaiesc prea mult, trec la fotografii:

Recent am dat o comanda pe  Pensule Machiaj pentru cineva.
Bineinteles, de pensulele de pe site-ul acesta eram curioasa de foarte mult timp si nu eram hotarata daca sa comanda sau nu, daca or fi bune pensulele sau nu... Acum, daca tot am plasat acea comanda la cerere am zis sa pun in cos si setul acesta de pensule Fraulein. NU REGRET ca am facut-o!
Sunt ataaat de moi, ataaat de dragute <3
Setul este format din 12 pensule si a costat doar 55 lei :). Le pun la treaba in curand, sper sa nu ma dezamageasca :D.




Andra Kat a plasat acum cateva saptamani o comanda pe BornPrettyStore. Ne doream amandoua un ruj mov tipator, si ea a gasit unul la pret tare rentabil (ne-am zis hai sa il incercam). Am comandat rujul (no-name) si doua seturi de genute a cate 10 perechi. Rezistenta rujului inca nu am testat-o iar genutele sunt tare moi, usor de aplicat <3.
Nu mai stiu exact cat au costat fiecare :D In orice caz, pe toate am dat aproximativ 12 $ :).


Am dat o comanda si la ELF. Corectorul meu preferat s-a terminat si am zis sa profit si de reducerile de 30%. Astfel am comandat:
- 2x Corector cu Acoperire Maxima ( il adooor - v-am mai tot povestit despre el AICI si AICI, chiar si AICI).
- 3 x primere din gama Essentials
- 3x pensule pentru buze tot din gama Essentials (pe acestea sincer NU le recomand; nu sunt deloc bune pentru buze- au perii moi, absorb mult produs si nu au deloc precizie la aplicare).


De la AVON mi-am cumparat parfumurile preferate:
- Outspoken FRESH by Fergie (o aroma fresh dementialaaa care persista intreaga zi)
- parfumul meu de ocazii extrem de puternic si persistent Far Away (am terminat unul recent, il regasiti in ultimul articol cu Empties - il aveam de 5 ani :) era si cazul sa il golesc, nu? ), deci am fost nevoita sa imi mai cumpar unul asa c am facut-o acum :)
- parfumul Far Away Bella (recent aparut in catalog) :D Miroase tare bine.


De pe site-ul 1001cosmetice.ro am achizitionat:

* Apa micelara GARNIER pentru ten mixt sau gras ( a costat in jur de 22 lei)

* Fixativ TAFT (12 lei)

* Ulei pentru protectie termica si stralucire BaBylissPRO ( aprox. 37 lei)

* 2x Mascara Miss Sporty PUMP UP BOOSTER (aprox. 15 lei /buc.- la reducere)

* 2x lotiune tonica Bioten- sunt foarte bune, miros tare placut si le folosesc inainte de machiaj pe fetele mele :) ( 9 lei/ buc.)

Imi place sa fac cumparaturi pe 1001cosmetice fiindca mereu sunt surprinsa cu cate-o mica atentie :D
Acum, am primit aceasta pila pentru unghii:


FASHION

Va spuneam pe pagina ca am dat comanda pe H&M.Pe aceasta cale tin sa va spun neaparat ca MERITAAA sa cumparati de aici. Calitatea isi spune cuvantul iar marimile, nu ai cum sa nu le nimeresti.
Iata asadar ce mi-am cumparat eu:

Balerini cu imprimeuri florale
40 lei

fara reducere 89 lei

Maiouri: primele 3 sunt mai scurte, ultimele doua sunt lungi, potrivite pentru colanti.
aprox 20 lei fiecare

+ o pereche de blugi cu talie foarte inalta (dar pe care am uitat sa o fotografiez :)) )
E o pereche ca  ACEASTA.

Din magazinul Angi Fashion (un magazin tare tare tare dragut de la mine din oras- apropo, puteti da comanda si voi la hainute printr-un  mesaj privat :D) mi-am cumparat in ultimul timp:

*pantaloni super elastici 
45 lei

*jeansi cu talie foarte inalta
45lei

*sacou cu impreu floral <3
69 lei


*Sacou Coraille
69 lei

* Gentuta tip "postas" cu franjuri, rosie <3
45 lei

*tricou din material foarte lejer cu imprimeu floral
28 lei

*fusta maxi cu un snur in talie
prox. 30 lei

*fusta scurta sport cu snur in talie (mi-o si imaginez cu o pereche de tenisi si maieu <3 :D )
28 lei

 *fusta de blugi super elastica cu talie inalta 
aprox 40 lei

*jeansi cu imprimeu floral, skinny
55 lei

*rochita sport cu detalii metalice la maneci 
aprox.45 lei

*jeansi cu imprimeu si fermoar pe picior, skinny
55 lei


Asssaaaa, de pe site-ul http://ppt.ro/ (de unde de altfel fac foarte des cumparaturi dar nu v-am spus-o inca :D), am comandat:

*tenisi albi cu danteluta, de vara
aprox 18 lei

*cizmulite "crosetate"  bleumarin
37 lei

!!! Pe acest site gasiti o gramada de incaltaminte dragute, la preturi acceptabile. Haine nu recomand sa comandati de aici in caz ca sunteti mai plinute, ca mine. Nu se potrivesc marimile. Un XXL e egal cu L din pacate... Eu apelez la ei doar pentru incaltaminte.

Dintr-un alt magazin din oras, mi-am cumparat:
*tricou lung, tip rochita, plin de paietute.
Eu am sa-l port doar la ocazii mai speciale, mi-a placut tare mult, stiu ca sclipeste :)))
40 lei


Am ce am cu florile si cu talia inalta, sper ca ati observat :))).  Florile efectiv imi plac iar la talia inalta apelez fiindca e cazul :D, vreau sa imi acopar cat de cat straturile de slana :)). Deasemenea au inceput sa imi placa extraordinar de tare sacourile (cele doua mentionate mai sus m-au cucerit de mor :D).
Deasemena, tin sa mentionez CLAR si RASPICAT ca nu mi-e rusine sa ma imbrac de la un magazin oarecare sau sa imi cumpar ceva ieftin, ba chiar second hand.
Sper ca am zis destul cu asta :). Cine ma cunoaste, stie: la mine banii nu stau pe garduri, imi place sa economisesc unde si cum pot, imi place sa caut calitate la pret decentsi nu consider ca traim in lumea in care fitza trebuie sa isi lase amprenta pe spinarea noastra. Nu suntem in masura (zic eu); fiecare ne intindem pana unde ne permite plapuma.


Cam atat Zuzu girls!
Sper ca nu v-am plictisit :* :D

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall