vineri, 24 iulie 2015

REVIEW: Benecos...natural mascara

 
    Hello, Zuz!!
Va povesteam in articolul cu laveta demachianta despre Biorose  si bio shop-ul lor care ne sta la dispozitie cu o gama foarte larga de produse sigure, fara factori nocivi si alte ingrediente daunatoare.
    Rimelul natural Benecos Maximum Volume este unul dintre produsele disponibile in acest bio-shop si pe care am avut ocazia sa il testez in ultima perioada.





Ingrediente:



*din culturi organice certificate !
0% parafine; 0% silicon; 0% parabeni; 0% PEG.

Pigmentatie & formula:
Avand in vedere faptul ca este un rimel natural, am ramas placut surprinsa de pigmentatia acestuia. Il am in nuanta  deep black si pot spune ca este un negru foarte intens cu o formula foarte foarte foarte buna. Nu este nici prea gros, nici prea subtire. Formula acestuia este perfecta! De aroma nici sa nu mai vorbesc :). Este primul mascara pe care imi place sa-l miros :)).



Rezistenta:
Acopera bine genele, le imbraca in culoare, dar nu este rezistent la apa.

Parerea mea despre acest produs:
Dupa cum va spuneam, m-a uimit din start formula si pigmentatia acestuia, mai apoi, aroma. Miroase a bio :). Me like it.
Aplicatorul nu este tocmai pe gustul meu; eu avand genele mai dese si mai lungi optez mereu pentru mascara cu aplicatoare mai mari, cu peri mai densi.


    Eu as recomanda acest mascara fetelor care nu au obsesia genelor alungite la maxim si foarte incarcate, cum o am eu :). M-am obisnuit cu un tip de mascara si parca mereu caut aceleasi aspecte si la alte tipuri de mascara. Sunt fixista? :))



    Avantajul de a folosi aceasta mascara: ingredientele nu sunt nocive dupa cum ati putut vedea in lista cu ingrediente, nu provoaca iritatii, ofera un aspect natural genelor, le alungeste (dar recomand aplicarea acestuia in mai multe straturi pentru un efect mai wow) si nu le incarca. Ofera volum dar nu atat de rapid precum am fost eu obisnuita.
Am folosit de cateva ori aceasta mascara aplicata in cateva straturi si intr-un final am obtinut niste gene bine-definite, deloc incarcate.
Fetele pasionate de produsele de infrumusetare bio cu siguranta vor fi multumite de acest produs. Face mult mai multe decat m-as fi asteptat.

    In fotografia de mai jos, aveam genele rimelate cu Benecos- natural mascara :)

Mai pe scurt,
Imi place fiindca:

  • este natural, nu are ingrediente nocive
  • este pigmentat
  • miroase foarte placut
  • are o formula foarte buna
  • alungeste genele si le defineste dar nu la fel ca mascara pe care eu il folosesc de ani de zile.
Nu imi place fiindca:
  • nu este rezistent la apa (dar asta este si normal la o adica...contine doar ingrediente naturale)
  • nu are un aplicator putin mai dens
    Eu ma declar in mare parte multumita de acest mascara fiindca fiind un produs natural (produsele de makeup naturale testate pana acum m-au cam dezamagit) acesta chiar face treaba buna. Ma repet, voi, cele care iubiti naturalul si produsele naturale, cu siguranta veti fi multumite !
Pentru genutele dramatice, nu este potrivit doar daca aplici strat-dupa-strat.

Rimelul este disponibil AICI la pretul de 23,45 lei. Il gasiti si in nuanta "smooth brown)
Voi ati avut ocazia de a testa un rimel natural?
De acesta ati fi curioase?


Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall